گرامیداشت شهید جانباز «ذبیح الله پیرحیاتی» در اسلامشهر برگزار شد

بعد از ظهر جمعه و با حضور پرشور مردم مومن و ولایی اسلامشهر، مراسم گرامیداشت شهید جانباز «ذبیح الله پیرحیاتی» برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳ - 02March 2018

گرامیداشت شهید جانباز «ذبیح الله پیرحیاتی» در اسلامشهر برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از اسلامشهر، بعد از ظهر جمعه و با حضور پرشور مردم مومن و ولایی اسلامشهر، مراسم گرامیداشت شهید جانباز «ذبیح الله پیرحیاتی» برگزار شد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه در این مراسم طی سخنانی گفت: وجه تمایز انسان از حیوان در قوه ادراک و عقل است، آن ملکه ای که انسان را به سمت خدا سوق می دهد و آن چه ما را به سمت غیر خدا سوق می دهد، جهل است.

حجت الاسلام سید حسین مومنی دنیا را محکوم به فنا خواند و افزود: متاسفانه برخی غافل از فانی بودن دنیا حاضر هستند، برای دنیا همه کار انجام دهند، اما باید دانست انسان مالک چیزی نیست و هرچه است، برای خدا است.

وی با بیان این که شهید پیرحیاتی کاملا تکلیف مدار بود، گفت: این شهید در مسیر الهی و رضوان خداوند گام برداشت، ترک محرمات و انجام اوامر الهی تمام فکر انسان تکلیف مدار است، زمانی که ما هرچه داریم را برای خدا بدانیم، دادن جوان برای اسلام، جان دادن در راه اسلام و خدا آسان و راحت می شود.

بر اساس این گزارش، جانباز شهید «ذبیح اله پیرحیاتی» ، جانباز ۷۰ درصد اسلامشهری پس از سال ها تحمل مجروحیت، ۸ اسفند ماه سال جاری ندای حق را لبیک گفت و به هم رزمان شهیدش پیوست.

این جانباز شهید در سال ۱۳۲۸ متولد شده بود.

مراسم تشییع این شهید بزرگوار صبح روز پنج شنبه دهم اسفند از مقابل مسجد انصار واقع در خیابان آزادگان شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار