کارگاه آموزشی مدرسین درس آشنایی با دفاع مقدس در همدان برگزار شد

مسئول آموزش اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان گفت: کارگاه آموزشی ویژه مدرسین درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس با موضوع «فن بیان و سخنوری» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ - 03March 2018

کارگاه آموزشی مدرسین درس آشنایی با دفاع مقدس در همدان برگزار شد«محبوبه خضریان» مسئول آموزش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت مقام زن اظهار داشت: کارگاه آموزشی ویژه مدرسین درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس استان با موضوع «فن بیان و سخنوری» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان برگزار شد.

وی در ادامه با بیان اینکه سرهنگ «احمد یارمحمدی» مسئول آموزش درس دفاع مقدس سازمان ادبیات و انتشارات دفاع مقدس به عنوان مدرس در این کارگاه یک روزه حضور دارد، اضافه کرد: هدف از برگزاری کارگاه «فن بیان و سخنوری» توانمندسازی اساتید و هم افزایی مدرسین درس آشنایی با دفاع مقدس بوده که با آمادگی بیشتر در کلاس ها حضور داشته باشند.

خضریان همچنین با اشاره به نقش فن بیان در ارائه درس دفاع مقدس در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی یادآور شد: اساتید این درس که دارای مجوز از مرکز هستنذ به عنوان شرکت کننده در این دوره حضور دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون چند کارگاه آموزشی برای این مدرسین برگزار شده است تصریح کرد: تعداد 43 استاد به تدریس درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در سطح دانشگاه های استان مشغول هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار