فرمانده سوری مطرح کرد؛

شهر «مسرابا»؛ سنگ اول فروپاشی دومینووار مواضع تروریست‌ها

یکی از فرماندهان ارتش سوریه گفت: همزمان با پیشروی‌های گسترده ارتش سوریه در محور‌های عملیاتی در قلب غوطه یکی از فرماندهان ارشد میدانی تاکید کرد به زودی با پاکسازی شهر مسرابا، مناطق تحت اشغال گروه‌های تروریستی وهابی مانند دومینو سقوط خواهند کرد.
کد خبر: ۲۸۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ - 07March 2018

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، این فرمانده که خواست نامش فاش نشود، اظهار داشت: با پیشروی‌های صورت گرفته همزمان در 2 محور بیت‌سوا و پادگان ارتش سوریه در منطقه حرستا هم اکنون فاصله میان مواضع ارتش سوریه به کمتر از 1/5 کیلومتر رسیده است.

وی تاکید کرد: این فاصله نیز طی روز‌های آینده پاکسازی خواهد شد و با اتصال آن‌ها به یکدیگر به زودی مناطق تحت سیطره گروه‌های تروریستی وهابی وابسته به القاعده به 2 قسمت جدا از هم در بخش‌های شمالی و جنوبی غوطه شرقی تقسیم و ارتباط آن‌ها با یکدیگر قطع خواهد شد.

این فرمانده سوری گفت: با تقسیم این مناطق سناریوی بعدی ارتش سوریه محاصره و قطعه‌بندی مناطق تحت سیطره گروه‌های تروریستی وهابی همچون احرارالشام، جیش الاسلام، فیلق الرحمن از یکدیگر و قطع ارتباط زمینی آن‌ها با هدف تشدید فشار نظامی و تسهیل امر پاکسازی خواهد بود.

با گذشت 10 روز از عملیات نیرو‌های دولتی سوریه در غوطه شرقی دمشق، هم‌اکنون کنترل بیش از 40 درصد از مساحت این منطقه از اشغال گروه‌های تروریستی وهابی خارج شده است. منطقه غوطه شرقی دمشق از سال 2012 در اشغال 20 هزار تروریست وهابی مسلح به انواع تجهیزات موشکی، زرهی و … قرار دارد.

شهر مسرابا سنگ اول فروپاشی دومینو وار مواضع تروریستهاست+ نقشه عملیات

شهر مسرابا سنگ اول فروپاشی دومینو وار مواضع تروریستهاست+ نقشه عملیات

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار