استاندار اردبیل:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردبیل باید در بهترین قالب و طراحی اجرا شود

استاندار اردبیل گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل باید در بهترین و شایسته‌ترین الگو و سازه مهندسی اجرایی و عملیاتی شده و از لحاظ محتوا نیز غنی باشد.
کد خبر: ۲۸۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ - 06March 2018

مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردبیل باید در بهترین قالب و طراحی اجرا شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل در سیزدهمین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردبیل باید در شان شهدای والامقام این استان ساخته شده و تحویل مردم شود تا مردم با بازدید از این مرکز فرهنگی به ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و ادبی جنگ واقف شوند.

وی با تاکید بر الگوگیری از استان‌های موفق در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در سال جاری و در سطح کشور 10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در نقاط مختلف کشور بهره‌برداری شد که مهندسان و پیمانکاران مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل نیز باید با الهام از این سازه‌ها بهترین نوع مهندسی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردبیل به معرض نمایش بگذارند.

استاندار اردبیل طراحان و تدوین‌گران سوژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس را به بهره‌گیری از آموزه‌های دفاع مقدس و نمایش آن در این مجموعه دعوت کرد و گفت: در پیاده کردن اهداف و برنامه‌هایی که برای این مرکز فرهنگی مدنظر است باید ابعاد دقیقی از هشت سال دفاع مقدس به خوبی و با مستندات ارائه شود تا مردم را با حقایق جنگ بهتر و بیشتر آشنا کند.

بهنامجو نظرسنجی از کارشناسان را در پربار کردن محتوای مرکز فرهنگی دفاع مقدس مهم ارزیابی کرد و افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس یکی از مهمترین مکان برای ارائه الگوهای دفاع مقدس برای جوانان است که در طراحی و تدوین آن باید به بهترین نحو عمل شده  و صاحبان آثار و پیشکسوتان دفاع مقدس در ساخت آن در کنار مجموعه عوامل دخیل قرار گیرند.

وی به اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای این طرح در اردبیل اشاره و تصریح کرد: کمبود اعتبارات نباید مانع از اجرای این پروژه بزرگ در اردبیل شود بلکه باید تمام توجه و تلاش ما بر پایان دادن این پروژه در بهمن سال 97 باشد.

استاندار اردبیل با اشاره به نقش بانوان در هشت سال جنگ تحمیلی بر طراحی مناسب از افتخارات این قشر در قالب گالری‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس به عنوان یک الگو و پیام واقعی از رشادت و جانفشانی‌های بانوان تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار