ما توانستیم 36/

راهیان نور فرصتی برای تمرین زندگی به سبک شهداست

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، اردویی مبشران نور گفت: راهیان نور فرصتی برای تمرین زندگی به سبک شهداست.
کد خبر: ۲۸۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ - 06March 2018
برنامه موسسه مبشران نور در اعزام کاروان‌های راهیان نوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، اردویی مبشران نور، با اشاره به برنامه‌‌های راهیان‌ نور، اظهار کرد: در مؤسسه فرهنگی، اردویی مبشران نور اعزام کاروان های راهیان نور به 2 شکل برگزار می‌شود، اولین شکل آن به صورت کاروانی است که از استان‌های مختلف، شهرها، دانشگاه‌ها و نهادهای وارد خوزستان می‌‌شود و ما در سه شبانه‌روز با برنامه‌هایی همچون اسکان، تغذیه، روایتگری، رزم شب، مدیریت اردو به ارائه خدمات می‌پردازیم.

وی تصریح کرد: شیوه دوم در قالب ستاد شهید حسن باقری ویژه ماشین‌های شخصی است، که طی چهار روز به ارائه خدمات به خانواده‌هایی که در سایت ثبت‌نام کنند می پردازیم. این کاروان ها
در طول مسیر از برخی نقاط گردشگری نیز بازدید می‌کنند. تفاوت گروه دوم با گروه اول در تفریحی بودن سفر است یعنی گروه دوم علاوه بر سفر زیارتی، سفر تفریحی هم خواهند داشت و صرفا بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس در برنامه آنان نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی با اشاره به برنامه های موسسه مبشران نور برای کاروان های راهیان نور بیان کرد: مشاوره ویژه خواهران و برادران، اتاق بازی و شادی برای کودکان و اجرای مسابقات خانوادگی از جمله طناب کشی، تیراندازی، فوتبال، قایق سواری از دیگر برنامه های کاروان های راهیان نور است.

وی یادآور شد: راهیان نور فرصتی برای تمرین  زندگی به سبک شهدا است، همچنین فرصتی برای آشنایی با قسمت زیبایی از سرزمین‌مان بنام خوزستان از لحاظ زیارتی و سیاحتی است. پیش‌بینی می‌کنیم با این شکل برنامه‌ریزی خانواده‌ها دغدغه‌ای برای اسکان و دیگر مسائل نداشته باشند و اگر این بسته اردویی را برای تفریح امسال‌شان در ایام عید انتخاب کنند، پشیمان نخواهند شد.
 
انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار