برگزاری کارگاه آموزش «فیلمنامه نویسی» دفاع مقدس در قم

کارگاه آموزش «فیلمنامه نویسی» حوزه ایثار و شهادت در دانشگاه هنر قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ - 06March 2018

کارگاه آموزش «فیلمنامه نویسی» دفاع مقدس در قم برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از قم، کارگاه آموزشی فیلمنامه‌نویسی دفاع مقدس با حضور «انسیه شاه حسینی» نخستین بانوی کارگردان، فیلمنامه نویس و رزمنده دفاع مقدس و دبیر جشنواره نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام»، طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۲۱ و ۲۲ اسفندماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در دانشگاه هنر قم برگزار می‌شود.

این کارگاه به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و با همکاری انجمن سینمای جوانان استان، کانون فیلمنامه نویسی (فینانو) و سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم برگزار خواهد شد.

افزایش ارتقا کیفی و رشد کمّی فیلم‌های کوتاه 3 دقیقه‌ای در حوزه دفاع مقدس، کشف استعداد‌های جوان استان قم و حمایت از فیلمنامه‌های برتر جهت ساخت فیلم‌های کوتاه 3 دقیقه‌ای و شرکت در نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه از رویکرد‌ها و اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

فیلمنامه‌های ارائه شده هنرمندان در هنگام برگزاری کارگاه، بررسی و اصلاح شده و همچنین در طول دوره، فیلم «شب به خیر فرمانده» به کارگردانی هنرمند پیشکسوت «انسیه شاه حسینی» برای هنرجویان پخش خواهد شد.

شرکت در این دوره رایگان بوده و تمام علاقمندان بخصوص هنرمندان فیلم‌ساز می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آی دی تلگرام ghodsi Qom@ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار