دهقانی فیروزآبادی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ایران از برقراری آتش‌بس قطعی در سوریه حمایت می‌کند

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحران موجود در کشور سوریه گفت: ایران از برقراری آتش‌بس قطعی و صلح و امنیت در این کشور حمایت می‌کند.
کد خبر: ۲۸۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱ - 08March 2018

/«کمال دهقانی فیروزآبادی» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم شهرستان‌های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به عملیات ارتش سوریه در غوطه شرقی اظهار داشت: از ابتدای تجاوز گروه تروریستی داعش به عراق و سوریه که ناامنی و به تنش کشیده‌شدن کشورهای اسلامی در منطقه را به ارمغان آورد، ایران با دعوت رسمی از سوی این 2 کشور با تفکر نابودی جریان تکفیری وارد عمل شد.

این نماینده خانه ملت با اشاره به خاتمه یافتن بحران سوریه در آینده‌ای نزدیک، افزود: مصیبت‌هایی که با نفوذ تروریست‌ها به عراق و سوریه گریبانگیر مردم بی‌دفاع این 2 کشور شد، ریشه در کینه‌ورزی آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی نسبت به کشورهای اسلامی و مسلمانان دارد؛ اما با مجاهدت نیروهای ارتش و مردم سوریه و هماهنگی و اتحادی که میان جوامع اسلامی برقرار است، مداخله غربی‌ها در سوریه پایان خواهد یافت.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی که غرب و شرق به حمایت از رژیم بعثی علیه ایران اقدام کردند، سوریه موضعی جز کمک به ملت ما در جهت دفاع از دشمنان نداشت، خاطرنشان کرد: امروز که سوریه مورد تهدید آمریکا و حامیانش واقع شده است، جمهوری اسلامی ایران از برقراری آتش‌بس قطعی و صلح و امنیت در این کشور حمایت می‌کند.

وی اقدامات گروه‌های تروریستی اجیر شده از سوی آمریکا در سوریه را عامل تمام ناامنی‌های این کشور عنوان کرد و گفت: آمریکایی‌ها در شرایطی بر حمایت‌های خود از تروریست‌ها در جهت حمله به مردم مظلوم سوریه پافشاری می‌کنند که حتی اروپایی‌ها هم اقدامات آمریکا را محکوم کرده‌اند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار