قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد؛

لزوم قدردانی از زحمات تلاشگران حوزه دفاع مقدس

وزیر بهداشت گفت: از همه کسانی که در این کشور پهناور برای به یاد ماندن خاطرات ارزشمند دفاع مقدس و یادبود شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس تلاش می‌کنند و اجازه نمی‌دهند شعارهای ارزشی انقلاب کمرنگ شود باید قدردانی کرد.
کد خبر: ۲۸۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ - 08March 2018

به گزارش دفاع پرس از همدان، «سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در مراسم چهارمین کنگره بزرگداشت شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همدان ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: باید راه و رسم زندگی حضرت زهرا (س) را برای خود به عنوان یک الگو قرار دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا بهترین شفیع خانواده خود هستند، افزود: وزارت بهداشت ۴۵۵ شهید، ۱۰ هزار جانباز و بیش از ۱۰ هزار ایثارگر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و حدود ۴۱ هزار نفر از کارکنان این وزارتخانه و دانشگاه های علوم پزشکی نیز از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

قاضی‌زاده‌هاشمی همچنین با اشاره به دلیرمردی های رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر با گذر زمان نقش این شیردلان مظلوم همیشگی تاریخ ایران اسلامی را فراموش کنیم بدون شک جفای بزرگی است چرا که آن‌ها بی هیچ چشم داشتی جان خود را که بزرگ‌ترین سرمایه هر انسان است فدا کردند.

وی بیان داشت: از همه کسانی که در سرتاسر این کشور پهناور برای به یاد ماندن این خاطرات ارزشمند و یادبود شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس تلاش می کنند و اجازه نمی دهند شعارهای ارزشی انقلاب کمرنگ شود باید قدردانی کرد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: یکی از زیباترین صحنه هایی که موجب خرسندی خانواده های گرانقدر شهدا و جانبازان شد مراسم بزرگداشت بیست و دوم بهمن سال جاری بود که مردم با حضور موثر و پرشور خود از آرمان خواهی شهدا قدردانی کردند.

وی یادآور شد: باید با برگزاری چنین برنامه ها و مزاسم هایی تلاش کنیم شعارها را  به عرصه عمل تبدیل کنیم و امروز عمل در حوزه ایثار و مقاومت مبتنی بر فعالیت های اداری و اقتصادی است.

قاضی‌زاده‌هاشمی ادامه داد: امروز، تلاش کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی بوده و قریب به ۴ دهه است که در حوزه سیاسی مستقل و موفق هستیم اما در حوزه های اقتصادی و اداری نتوانسته ایم موفق عمل کنیم که شاید بهتر باشد روش و مسیر را تغییر دهیم.

این مسئول ضمن تاکید بر این امر که در حوزه دیوان سالاری و قضاوت باید تغییراتی ایجاد کنیم، افزود: اگر امروز در بحث تولید علم رتبه ۱۶ را در دنیا به خود اختصاص داده‌ایم باید این رویکرد مبتنی بر عرق انقلابی و ملی بوده و تداوم راه شهدا را در حوزه خدمات هم منعکس کنیم.

وزیر بهداشت بیان داشت: همیشه باید به نقص های خود اعتراف کنیم اما ظلم است اگر نیمه پر لیوان را نیز نبینیم و در حالی که رسانه‌های معاند خارجی و جاهلان خارجی در صدد هستند عملکرد دستگاه های مختلف را زیر سئوال ببرند باید مردم را با انعکاس خدمات نظام بیش از پیش دل‌گرم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه این کشور در منطقه کشوری مقتدر و امن است یادآور شد: روزهای اول انقلاب و پیش از انقلاب هم ارائه خدمات به مردم اگر چه گاهی با ضعف هایی همراه بوده اما حالا خدمات شایسته ای به مردم ارائه می شود که لازم است از طریق رسانه ها منعکس شود.

هاشمی با بیان اینکه در حکومت دینی نباید غیبت، تهمت، دروغ، فساد و این میزان طلاق و آسیب های اجتماعی وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: نباید آن‌چه را تاکنون کسب کرده ایم با یاس و غفلت از کف دهیم و بر این اساس اگر شهدا و خانواده‌هایشان را حاضر و ناظر بدانیم به حتم هر سه قوه نیز عملکرد بهتری خواهند داشت و چنان‌چه وزارت بهداشت نقصی دارد باید در جهت رفع آن بکوشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار