همراه با شهدا؛

زندگی‌نامه شهيد مهدی الهام

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهيد مهدی الهام یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
کد خبر: ۲۸۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ - 09March 2018

زندگی‌نامه شهيد مهدی الهامبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید مهدی الهام یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید.

شهید مهدی الهام در اردیبهشت سال ۱۳۴۳ در خانواده‌ای متوسط در سلماس به دنیا آمد تحصیلات خود را به پایان رساند و دیپلم گرفت.

شهید به بالا رفتن معلومات خانواده اهمیت زیادی می‌داد. در دنیا به هیچ چیز دلبستگی نداشت و هرگز پایبند ظواهر زندگی نبود.

ایشان با رضایت پدر و شادی فراوان عازم جبهه شدند و سرانجام در عملیات مسلم بن عقیل در سومار با یک دست اسلحه و با دست دیگر پرچم سبز لااله اله الله اولین نفر در خط مقدم جبهه شجاعانه حاضر شد و دلیرانه با کفار جنگید و مظلومانه شهید شد.

فرازی از وصیتنامه شهید مهدی الهام

بسم الله الرحمن الرحیم

در آغاز وصیت نامه خود لازم می‌دانم که از درگاه خداوند متعال متواضعانه کمال تشکر داشته باشم که توفقیق قدم نهادن در راه خودش را به ما عنایت فرمود. وصیت من به تمام دوستان عزیز خویش این می‌باشد که برادران اگر ما بخواهیم به هرکاری اقدام نماییم در جلو راه مانعی مشاهده خواهیم کرد که همانا تزکیه خودمان می‌باشد، ولی بعد از برطرف نمودن این مسئله در هرکاری موفق و پیروز خواهیم شد و عمل و حرکت ما موثر خواهد شد.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها