خواهر شهید علی شهیدزاده:

آرامش مبارزان و مدافعان انقلاب در سایه حضور زن معنی پیدا می‌کند

خواهر شهید علی شهید‌زاده با تأکید بر اینکه شرط آرامش و پشتوانه روحی مبارزان و مدافعان حریم انقلاب و نظام در سایه حضور زن معنی پیدا می‌کند، گفت: ما یاد گرفته‌ایم که زن باید در هر نقش و جایگاهی پشتوانه‌ای برای رسیدن مرد به هدفش باشد. مگر ما هدفی والاتر از دفاع از دین، اعتقادات، کشور و ناموس داریم.
کد خبر: ۲۸۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ - 10March 2018

به  گزارش  گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، فرهنگسرای گلستان در برنامه «در کوی نیکنامان» از مادر و خواهر شهید «علی شهیدزاده» تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدی در این مراسم طی سخنانی گفت: در اسلام یکی از مسائل مهم ارتباط انسان‌ها با یکدیگر است. ما انسان‌ها فکر می‌کنیم نماز، روزه، حج و ... از واجبات است در حالی‌که روابط انسانی بسیار حائز اهمیت است.

آرامش مبارزان و مدافعان انقلاب در سایه حضور زن معنی پیدا می‌کند

وی در ادامه با بیان اینکه اگر انسانی در انزوا فقط به عبادت بپردازد و از دیگران دوری کند، آن عبادت در پیشگاه خداوند چندان اعتباری ندارد، افزود: انسان‌ها باید حتی با دوستان بد هم معاشرت خویش را داشته باشند، زیرا هنر در برقراری اینگونه ارتباطی است که مقبول خداوند هم قرار می‌گیرد.

در ادامه این مراسم خواهر شهید علی شهیدزاده با تأکید بر اینکه شرط آرامش و پشتوانه روحی مبارزان و مدافعان حریم انقلاب و نظام در سایه حضور زن معنی پیدا می‌کند، اظهار داشت: ما یاد گرفته‌ایم که زن باید در هر نقش و جایگاهی پشتوانه‌ای برای رسیدن مرد به هدفش باشد. مگر ما هدفی والاتر از دفاع از دین، اعتقادات، کشور و ناموس داریم؟

آرامش مبارزان و مدافعان انقلاب در سایه حضور زن معنی پیدا می‌کند

این خواهر شهید با بیان این که فرهنگ شهادت و دفاع نباید از زندگی نسل‌های ما حذف شود، گفت: هر نسلی باید بداند این کشور در سال‌های بحرانی و خطرناک با جانفشانی شهدا و گذشت خانواده‌هایشان سربلند مانده است و این خصیصه باید به نسل‌های بعد منتقل شود. مراکز فرهنگی که مرکز تجمع قشر‌های مختلف مردم هستند بهترین مکان‌ها برای مرور آرمان‌های شهدا و ترویج فرهنگ دفاع و شهامت است. خوشحالم که فرهنگسرا‌ها در مناطق مذهبی و پراستقبال مردم مانند منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان در ترویج این فرهنگ و گرامیداشت شهدا پیشگام هستند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار