ما توانستیم 105/ در آستانه روز ملی راهیان نور؛

شهیدی که وعده داد افتخارآفرین شود

امیر سرتیپ آزاده حسین یاسینی با خانواده شهید مدافع حرم سروان مجتبی یدالهی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۸۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ - 11March 2018

شهیدی که وعده داد افتخارآفرین شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس،‌ در دیدار امیر سرتیپ آزاده حسین یاسینی با خانواده شهید مدافع حرم سروان مجتبی یدالهی که در یادمان شهدای دشت آزادگان در دهلاویه برگزار شد، سرتیپ یاسینی با گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم سروان مجتبی یدالهی اظهار داشت: حضور شما عزیزان در راهیان نور ادامه رسالت این شهید عزیز است.

وی افزود: شهید یدالهی رسالت حسینی خود را برای دفاع از حریم عقیده اش بر عهده گرفت و شهید شد و مادر گرانقدر این شهید رسالت زینبی این مسیر را با حضور در راهیان نور بر عهده گرفته است.

در ادامه پدر و مادر این شهید به دعوت امیر یاسینی در جمع زائران و دانشجویان راهیان نور آمده و به سخنرانی پرداختند.

پدر شهید یدالهی گفت: شهید یدالهی سه بار، بار اول در زمان دانشجویی و بار دوم در زمان ستوانی و در سمت فرمانده گروهان تانک در تیپ ۳۸۸ زرهی ایرانشهر و بار سوم در لحظه اعزام به سوریه رو به فرمانده نیروی زمینی ارتش می کند و به او می گوید: امیر من به تو افتخار می کنم؛ مطمئن باش به زودی روزی فرا خواهد رسید که شما نیز به من افتخار کنید و وقتی خبر حماسه آفرینی شهید در صحنه های نبرد و دفاع از حرم، در آخرین لحظات حیاتش به فرمانده می رسد، فرمانده‌اش می گوید الحق که باعث فخر یک ملت شدی.

وی خطاب به حاضران تصریح کرد: مجتبی به دست من امانت بود و باید می رفت تا در دفاع از خط حق جان بدهد.

مادر شهید یدالهی که عکس فرزند شهیدش را در آغوش داشت با حضور در بین دانشجویان خواهر راهیان نور با آنان به گفت‌وگو پرداخت و مورد توجه ویژه و تقدیر خواهران قرار گرفت.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار