ما توانستیم 107/ صریحی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

باید از ابتکار راهیان نور برای انتقال فرهنگ مقاومت و ایستادگی رزمندگان استفاده کنیم

این رزمنده دفاع مقدس گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند راهیان نور یک ابتکار است و ما باید از این فرصت و‌ ابتکار برای مقاومت و ایستادگی رزمندگان به جوانان استفاده کنیم.
کد خبر: ۲۸۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ - 11March 2018

باید از ابتکار راهیان نور برای انتقال فرهنگ مقاومت و ایستادگی رزمندگان استفاده کنیمسرهنگ رضا صریحی رزمنده دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به اینکه نسل جدید هنوز هم به دنبال چرایی جنگ و اینکه دنیا هنوز هم به دنیال مقصر نشان دادن ایران در جنگ هستند، اظهار داشت: راهیان نور یک فرصت است که به جوانان بگوییم ما به دنبال جنگ نبودیم و ما در این جنگ مورد تجاوز قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: باید به جوانان بگوییم که ما در این جنگ با کم‌ترین امکانات در برابر دشمن بعثی ایستادیم و شهدا و جانبازان زیادی برای حفظ آب و خاک خود دادیم.

صریحی با بیان اینکه روایت‌گری باعث جلوگیری از تحریف جنگ خواهد شد، گفت: جوانان باید بدانند دشمن از همه طرف به ما حمله کرد و آبادان را در طول یکسال در محاصره قرار داد.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه عملیات کربلای 4 و 5 و والفجر 8 در اروند انجام شد، افزود: صدام به دنبال تصرف اروند بود تا بتواند به دهانه خلیج فارس برسد. صدام اگر در آن زمان اروند را تصرف می‌کرد به نیمی از هدف خود می‌رسید.

صریحی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند راهیان نور یک ابتکار است و ما باید از این فرصت و‌ ابتکار برای مقاومت و ایستادگی رزمندگان را به جوانان استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار