برزگر در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دولت انگلیس در حراست از سفارت ایران در لندن غفلت کرده است

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه روز چهارشنبه هفته جاری با حضور معاونین وزارت خارجه در کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حفاظت و حراست از سفارتخانه ایران در لندن بر عهده دولت انگلیس بوده که مقامات این کشور در این زمنیه غفلت کرده‌اند.
کد خبر: ۲۸۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ - 12March 2018

/«شهروز برزگر» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، در واکنش به اقدام متوحشانه جریان انحرافی شیرازی‌ها به سفارت ایران در لندن اظهار داشت: طبق گزارش اولیه و شواهد به دست آمده مشخص شده است افرادی که به سفارت کشورمان حمله کردند عناصر فرقه منحرف و افراطی شیرازی‌ها بودند که با حمایت لابی‌های مقامات انگلیس این تصمیم را عملی کردند.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اقدام ضد حقوق بشری متجاوزان به سفارت ایران افزود: پلیس لندن چهار نفر از افرادی که در حمله به سفارت نقش داشتند را بازداشت کرده که طی بازجویی‌های در حال انجام، این موضوع در حال پیگیری است.

برزگر از برگزاری جلسه‌ای با حضور معاونین وزارت خارجه کشورمان در روز چهارشنبه هفته جاری در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد و گفت: موضوع حمله به سفارت ما در لندن در کمیسیون امنیت ملی مورد بررسی قرار می‌گیرد و از دستگاه دیپلماسی گزارش‌های لازم در این خصوص مطالبه خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر وزارت امور خارجه به دولتمردان انگلیس مبنی بر عذرخواهی از دولت و ملت کشورمان تصریح کرد: حراست از سفارتخانه ما به طور مستقیم بر عهده دولت انگلیس بوده که در این زمینه مقامات این کشور کوتاهی کرده‌اند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار