با عنوان «چلچراغ»؛

یادواره شهدا و ایثارگران شهرداری قم برگزار می‌شود

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران، از برگزاری یادواره شهدای شهرداری با عنوان «چلچراغ» همزمان با ۲۲ اسفندماه مصادف با روز بزرگداشت «شهید» خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ - 12March 2018

یادواره «چلچراغ» ویژه شهدا و ایثارگران شهرداری قم برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از قم، «طوبی حجازی» مشاور شهردار قم با تأکید بر اهمیت پرداختن به موضوع ایثار و شهادت و تکریم خانواده‌های معظم شهدا، اظهار داشت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد شهدا از شهادت کمتر نیست، بنابراین با برگزاری یادواره‌ها راه شهدا را ادامه می‌دهیم و در زمینه معرفی راه آن‌ها به همه افراد و زنده نگه داشتن یاد شهیدان انجام وظیفه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرداری قم، چهار شهید و ۳۶ فرزند شهید جمعاً ۴۰ نفر حضور دارند، افزود: یادواره شهدای شهرداری قم با عنوان «چلچراغ» نخستین یادواره است که در شهرداری برای این ۴۰ شهید و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود تا از این طریق، فضای معنوی از عطر شهید و شهادت در شهرداری ایجاد شود و همه بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

حجازی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار از جامعه ایثارگری ۳۲۴ نفر جامعه ایثارگری در شهرداری وجود دارند، گفت: از این تعداد ۳۶ نفر فرزند شهید، ۹۲ نفر فرزند جانباز، ۴۸ نفر جانباز، ۹۲ نفر برادر شهید و ۷۷ نفر رزمنده هستند.

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران یادآور شد: کار‌های زیادی پیش‌بینی شده که در این ایام سه مکان در شهرداری مرکز به نام چهار شهید شهرداری نام‌گذاری می‌شود و در این ایام در تمام هشت منطقه شهرداری همزمان عکس چهار شهید شهرداری نصب می‌شود.

حجازی تصریح کرد: در این مراسم که در مرکز همایش‌های شهرداری قم برگزار می‌شود، شهردار قم و سردار احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها