رضا هدایتی:

امید دارم سال نو قرین تحولات معنوی باشد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با صدور پیامی به مناسبت سال نو، برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خانواده شهدا و ایثارگران سالی سرشار از خیر و برکت را آرزو کرد.
کد خبر: ۲۸۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷ - 15March 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، متن پیام  تبریک سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» به شرح زیر است:

«یا محول الحول والاحوال»

بهار، نماد و جلوگاه الهی در باز آفرینش طبیعت و نوروز طلیعه این دگرگونی شگرف و پیامی است برای از خود رستن و به خدا پیوستن.

حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی، یادگار نیاکان و پیام آور دوستی، عشق، محبت و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است برای آنانکه از منظر اعجاز الهی، بهار را آیتی از بهشت می دانند و همچنین معتقدند که رستاخیر طبیعت، بشارت رستگاری و عبرت گیری از زندگی است.

امروزه شهدا، ایثارگران و خانواده های معظم ایشان را  آیت از خود گذشتگی و ایثار در راه رضای الهی می خوانیم و فخر خدمتگزاری به آنها را موهبتی بر خود می شماریم  و برای ادای دین  انجام تکلیف در برابر این بندگان شایسته خدا سعی و تلاشی وافر خواهیم نمود و به شکرانه این نعمت عظیم الهی، آفریدگار بی همتا را سپاس می گوییم.

امیدوارم سال 1397 برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، دولت خدمتگزار، ملت شهید پرور ایران، خانواده شهدا و ایثارگران و تمامی کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بویژه مردم ولایی و همیشه در صحنه استان یزد سالی پر خیر و برکت باشد.

در خاتمه نیز از خداوند منان خواهانم سال نو قرین برترین تحولات معنوی و همراه با بهترین مقدرات الهی برای سراسر میهن ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها