رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

واژه‌های بسیجی و پزشکی را باید پاسداری کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بسیج واژه بزرگ و مقدس و قابل احترامی است و در قشر پزشکان با حساسیت بیشتری دنبال می‌شود زیرا سلامت را با خود به همراه دارد، باید تلاش نخست این باشد که آسیب نزنیم و بتوانیم دو واژه بسیجی و پزشکی را پاسداری کنیم.
کد خبر: ۲۸۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ - 14March 2018

جهادگران بسیجی در جنگ و پس از آن اقدامات قابل تقدیری انجام دادندبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «سیدعباس موسوی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آیین بزرگداشت روز ملی قشر و تجلیل از جهادگران بسیج جامعه پزشکی مازندران و بابل شامل پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و سایر همراهان اظهار داشت: در اقشار متفاوت و از جمله سلامت، حوزه بسیج شکل گرفته و کارهای متفاوتی نیز انجام شده و برکات مهم آن را در جامعه شاهد هستیم.

وی افزود: در حوزه بسیج جامعه پزشکی باید به دو مقوله مهم حفظ عنوان بسیجی و حوزه سلامت توجه کنیم، بسیج واژه بزرگ و مقدس و قابل احترامی است و در قشر پزشکان با حساسیت بیشتری دنبال می شود زیرا سلامت را با خود به همراه دارد، باید تلاش نخست این باشد که آسیب نزنیم و بتوانیم دو واژه بسیجی و پزشکی را پاسداری کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: وجهه ایثارگری شاید به همه داده نشده است و همه نتوانند از این ارزش مهم برخوردار باشند، جهادگران بسیجی چه در دوران جنگ و امروز اقدامات قابل تقدیری انجام داده اند و شهدای زیادی نیز در این راه تقدیم انقلاب اسلامی شدند.

موسوی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی گستره بزرگی را شامل می شود، گفت: این مجموعه بزرگ شامل بحث تامین اجتماعی، بهزیستی، بانک خون، هلال احمر و... می شود و باعث افتخار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار