معاون امور اجتماعی و تعاون بنیاد شهید استان یزد:

۲۰۴ گلزار شهدا در یزد ساماندهی شد

معاون امور اجتماعی و تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از ساماندهی ۲۰۴ گلزار شهدا در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ - 14March 2018

۲۰۴ گلزار شهدا در یزد ساماندهی شدبه گزارش دفاع پرس از یزد، حجت‌الاسلام «سیدمحمدعلی صدرالساداتی» معاون امور اجتماعی و تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد در مورد ساماندهی گلزار شهدا در استان یزد اظهار داشت: در استان یزد ۳۲۷ گلزار شهدا وجود دارد که تاکنون ۲۰۴ گلزار ساماندهی شده است.

وی افزود: طرح ساماندهی ۲۴ گلزار نیز هنوز نیمه کاره است در بقیه گلزارها نیز هنوز اقدامی انجام نشده که عمده این گلزارها دو تا سه مزاری هستند.

صدرالساداتی با بیان اینکه یزد تنها استانی است که طرح های ساماندهی گلزار شهدا را مسقف اجرا می کند، بیان کرد: طرح‌ها در سه فاز کف سازی، بدنه سازی و سقف و تزئیات اجرا می شود.

معاون امور اجتماعی و تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیشترین مراجعات به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برای اشتغال انجام می شود، افزود: تسهیلات اشتغال به مراجعان پرداخت می شود که رقم آن وابسته به نوع شغل و میزان اشتغالزایی متفاوت است.

صدرالساداتی در مورد برنامه مددکاری و مشاوره بنیاد شهید برای خانواده های شهدا، جانبازان و ‌آزادگان عنوان کرد: علاوه بر مشاوره‌های خانواده و... نماینده‌ای از بنیاد شهید در شورای حل اختلاف استان یزد برای رسیدگی به مسائل خانواده‌های شهدا و ایثارگران وجود دارد.

وی تاکید کرد: برای ما بسیار حائز اهمیت است که خانواده‌های شهدا و ایثارگران از زندگی سلامت و منش و اخلاق شایسته برخوردار باشند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار