سردار غیب‌پرور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اشخاصی که نسبت به مجاهدت‌های مدافعان حرم مغرضانه حرف می‌زنند آمریکایی هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: اینها متاسفانه بعد از چهار دهه از عمر انقلاب هنوز جاهل و نادان‌اند، یا اینکه مغرضانه عمل می‌کنند و حرف می‌زنند قطعاً دستشان در کاسه آمریکایی‌هاست.
کد خبر: ۲۸۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ - 16March 2018

اشخاصی که نسبت به مجاهدت‌های مدافعان حرم مغرضانه حرف می‌زنند آمریکایی هستند

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به اینکه شهدا آبروی ما هستند، اظهار داشت: شهدا به ما هویت و عزت داده‌اند. باید باورمان شود که نظام اسلامی بخاطر این شهداست که تاکنون پابرجا است.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم که شهدا از ما راضی باشند، باید پایبند نظام و ولایت باشیم. شهدای گرانقدر حیات ما و عامل بقای انقلاب هستند.

سردار غیب‌پرور با تاکید بر اینکه باید حواسمان جمع باشد که پس از تدفین شهدا، این عزیزان دچار غربت نشوند اضافه کرد: همانطور که امام راحل درباره شهدا فرمودند اینها امام زادگان عشق هستند، باید ما نیز قدر این امام‌ زادگان را بخوبی بدانیم.

وی درباره برپایی اینگونه مراسم‌ها و تشییع پیکر پاک شهدا در جامعه و تاثیرات آن عنوان کرد: اینگونه مراسم‌ها برای ما نشاط، بالندگی و تعلیم به‌همراه دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا برخی اشخاص داخلی درصد تضعیف مجاهدهای رزمندگان مدافع حرم و بی‌ارزش خواندن کار عظیم شهدا هستند، بیان داشت: کسانی که نسبت به راه شهدا، چه شهدای دفاع مقدس و چه مدافعان حرم موضع می‌گیرند، اینها از دو حالت خارج نیستند. یا اینها متاسفانه بعد از چهار دهه از عمر انقلاب هنوز جاهل و نادان‌اند، یا اینکه مغرضانه عمل می‌کنند و حرف می‌زنند قطعاً دستشان در کاسه آمریکایی‌هاست.

وی ادامه داد: ما با این اشخاص هیچ تعارفی نداریم، البته این نکته را نیز بدانند که امثال ما بعنوان وارثان و جاماندگان قافله شهدا از راه و انتخاب این مردان خدا کوتاه نمی‌آئیم و هر وقت که لازم باشد جلوی این اشخاص خواهیم ایستاد و از خجالتشان در خواهیم آمد.

انتهای پیام/ 116

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار