فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا:

نقش لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس برای جوانان بازگو شود

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا گفت: نقش لشکر ویژه 25 کربلا در جنگ تحمیلی برای نسل جوان بازگو شود.
کد خبر: ۲۸۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ - 17March 2018

نقش لشکر 25کربلا به جوانان بازگو شود«حمیدرضا رستمیان» فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا در گفت‌‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در ساری، با بیان اینکه یکی از بزرگترین حماسه‌هایی که در همه مقاطع زمانی می شود از آن نام برد دوران بسیار زیبا و پرمرارت دفاع مقدس است، اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از فرزندان این کشور در برابر بزرگترین تهدیدات نظامی دشمنان انقلاب وارد میدان شدند و مقابله کردند که حاصل این حماسه حفظ خاک، نظام و انقلاب، صدور انقلاب اسلامی و نهایتا قطع دست بیگانگان از خاک پربرکت ایران اسلامی بوده است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی آمده بودند که با تحمیل جنگ تمام عیار نظام ما را ساقط کنند و جلوی پیروزی و پیشرفت انقلاب ما را بگیرند.

رستمیان با بیان اینکه صدام با حمایت امریکا و کمک کشورهای غربی و حتی شورای امنیت به کشور ما حمله کرد، اما ملت بزرگ ایران با جوانان برومندش، رهبری حضرت امام و یاران صدیقش مقابل تهدیدات و حملات نظامی دشمن از نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند و حاصل آن مقاومت، پیروزی حق علیه باطل بود و یک وجب از این خاک به دست دشمنان نیفتاد.

رستمیان بیان داشت: یگان‌های مختلفی در موفقیت‌ها جنگ تحمیلی نقش داشتند که نقش ویژه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا قابل توجه بوده که رشادت‌های رزمندگان این لشکر را باید به گوش جوانان برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها