ما توانستیم ۲۲۴/ علی شمخانی:

با تبیین راه شهدا می‌توان جامعه‌ای ولایی و انقلابی ترسیم کنیم

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: شهدا الگوی جوانان انقلابی در جامعه هستند و باید با تبیین صحیح مسیری که شهدا در آن قرار داشتند یک جامعه ولایی و انقلابی را پایه گذاری کنیم.
کد خبر: ۲۸۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ - 18March 2018

با تبیین راه شهدا می‌توان جامعه‌ای ولایی و انقلابی ترسیم کنیمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی با حضور در یادمان شلمچه اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی دارای مقام والایی هستند، آنان بهترین مردان روزگار ما بودند که در زمان جوانی خویش آگاهانه مسیر دفاع از کشور، انقلاب، اسلام و ولایت را انتخاب کردند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: با تاسی و توسل به شهدای اسلام و میهن امیدواریم در آغاز سال جدید فعالیتی انقلابی از مسوولین ببینیم و پیشرفت های جدیدی در زمینه داخلی، منطقه ای، بین الملل داشته باشیم. شهدا الگوی جوانان انقلابی در جامعه هستند و باید با تبیین صحیح مسیری که شهدا در آن قرار داشتند یک جامعه ولایی و انقلابی را پایه گذاری کنیم.

شمخانی با اشاره به سخنان ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: ترامپ به دلیل فقر تحلیل و عدم داشتن تجربه سیاسی و تجاری دیدن روابط خارجی، نظرات و نکات اشتباهی را ابراز می کند.

وی جمهوری اسلامی را عامل ثبات و پایداری در منطقه دانست و تصریح کرد: این مساله مشهود است که جمهوری اسلامی و مردم ایران در بحران ها کمک رسان ملت های منطقه بوده اند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها