مسعودی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

فضای مجازی فرصتی برای ترویج فرهنگ دینی است/ وزارت ارتباطات کانال‌های ارزشی را حمایت کند

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در فضای مجازی بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ و ارزش‌های دینی فراهم است، گفت: مسئولان مربوطه و در راس آن‌ها وزارت ارتباطات با تلاش و همت بالاتری کانال‌های ارزشی را حمایت و تقویت کند.
کد خبر: ۲۸۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ - 25March 2018

فضای مجازی فرصتی برای ترویج فرهنگ دینی است«اصغر مسعودی» عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به دامنه گسترده مخاطبان فضای مجازی اظهار داشت: همانطور که عدم استفاده صحیح از برنامه‌های فضای مجازی می‌تواند باعث بروز آسیب‌های مخربی در زندگی کاربران این ابزار باشد، آگاهی، هوشیاری و بهره‌مندی سالم از این برنامه‌ها هم منجر به کسب منافع در حوزه‌های مختلف خواهد شد. در واقع این کاربران هستند که نقش مهمی در بروز مشکلات و یا فرصت‌جویی در راستای مهارت‌آموزی و کسب منافع در فضای مجازی دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی فعالیت کانال‌های مذهبی در فضای مجازی را ستودنی دانست و افزود: مسئولان مربوطه و در راس آن‌ها وزارت ارتباطات با تلاش بیشتری کانال‌های ارزشی را حمایت و تقویت کنند.

این نماینده خانه ملت با اشاره به فراهم بودن بستر مناسب در جهت ترویج فرهنگ و ارزش‌های دینی و مذهبی در فضای مجازی تصریح کرد: تمام توجه دشمنان معطوف به بیراهه کشاندن نسل جوان کشورمان است و در راه تحمیل کردن فرهنگ ضد ارزشی‌شان، هزینه‌های گزافی می‌کنند، آنها در انتقال پیام‌ها و سبک زندی فاسدشان به مردم و به‌ویژه جوانان ما از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

مسعودی با بیان اینکه باید از فضای مجازی در راستای مقابله با اقدامات دشمنان جمهوری اسلامی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: باید توجه داشت عواملی که برنامه‌های فضای مجازی را راه اندازی و با کمترین هزینه در اختیار مردم ما قرار می‌دهند، قطعا دوست و خیرخواهان جامعه ایرانی نیستند، آن‌ها در درازمدت برای ضربه‌زدن به فرهنگ غنی ما برنامه‌ریزی کرده‌اند.

نماینده خانه ملت با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از بدو ظهور انقلاب همواره تلاش کرده‌اند تا از طریق مختلف به کشور ما ضربه وارد کنند، گفت: امروز مهم‌ترین ابزار بیگانگان جهت رویارویی با ایران تهاجم فرهنگی است. آن‌ها درصدد هستند تا از دریچه‌های فرهنگی به داخل مرزهای کشور نفوذ و فرهنگ غربی خود را بر نسل جوان ما تحمیل کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار