ما توانستیم ۲۶۴/ معاون اجرایی سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان:

برخی از مشکلات یادمان‌های راهیان نور برطرف می‌شود

عبدالرضا حاجتی گفت: در چهار سال آینده مشکلات یادمان‌های چذابه، طلائیه، فتح‌ المبین و والفجر ۸ برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ - 19March 2018

برخی از مشکلات یادمان‌های راهیان نور برطرف می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، عبدالرضا حاجتی معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان، در یادمان شهدای عملیات کربلای ۵ گفت: دولت در زمینه هرچه بهتر برگزار شدن حرکت بزرگ و با اهمیت راهیان نور همکاری خوبی با نهاد‌های متولی راهیان نور دارد.

حاجتی ادامه داد: باید با یاری هم مشکلات موجود در یادمان‌های شهدا را  بر طرف کنیم  تا زائران با آرامش به زیارت بیایند. ما هرچه بتوانیم شرایط رفاهی را در این یادمان‌ها بهتر کنیم زائران می‌توانند طبق فرمایش مقام معظم رهبری با معرفت‌تر شهدا را زیارت کنند.

معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در خصوص اقدامات صورت گرفته در راهیان نور با همکاری استانداری خوزستان گفت: با همکاری استانداری خوزستان مقرر شد 2 پارکینگ در یادمان‌های پرتردد و مکان‌هایی که بیشترین زائر را دارند احداث شود.

وی افزود: در یادمان طلائیه به دلیل پرتردد بودن و جهت تسهیل در حضور هر چه بیشتر کاروان‌های راهیان نور مقرر گردید 2 پارکینگ در این یادمان ساخته شود.

معاون اجرایی سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان در پایان گفت: علاوه براین اقدمات، پیش‌بینی شده است در چهار سال آینده مشکلات یادمان‌های چذابه، طلائیه، فتح المبین و والفجر ۸ برطرف شود.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار