شمخانی:

تلاش صادقانه اصحاب رسانه نقش تعیین کننده‌ای در ایجاد امنیت دارد

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به خبرنگاران و مدیران رسانه‌های کشور فرا رسیدن سال نو را تبریک و از زحمات آن‌ها به عنوان جهادگران عرصه تولید قدرت نرم نظام اسلامی قدردانی کرد.
کد خبر: ۲۸۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ - 19March 2018

تلاش صادقانه اصحاب رسانه نقش تعیین کننده‌ای در ایجاد امنیت داردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، امیر دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به مناسبت فرارسیدن سال نو از تلاش و زحمات خبرنگاران و مدیران رسانه‌های کشور به عنوان جهادگران عرصه تولید قدرت نرم نظام اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

متن این پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا محول الحول والاحوال، یا مدبر اللیل و النهار، حول حالنا الی احسن الحال

در آستانه سال جدید و آغاز بهار طبیعت و با توسل به انفاس قدسیه امام محمد باقر (ع) و امام علی الهادی (ع) ضمن تبریک این ایام فرخنده، به سهم خود از نقش تعیین کننده شبکه اطلاع‌رسانی کشور در تقویت امنیت ملی پایدار و کم‌نظیر جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون شهیدان و مجاهدت بی‌وقفه سربازان مخلص این عرصه خطیر می‌باشد، سپاسگزاری می‌کنم. بی‌شک تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه و قلم به‌ویژه خبرنگاران سختکوش و متعهد در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی مسئولانه رخدادها و فراز و فرودهای متعدد داخلی و خارجی در سال 1396 نقش تعیین کننده‌ای در ایجاد امنیت و آرامش روانی در جامعه و پیشبرد اهداف عالی کشور داشته است.

امیدوارم در سال آینده و در سایه هوشمندی، تیزبینی و تلاش بیش از پیش اصحاب رسانه بتوانیم با تداوم همکاری‌های مشترک، شتاب بیشتری برای دستیابی به اهداف و منافع ملی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی ایجاد کنیم.

سالی سرشار از موفقیت، سربلندی و شادکامی را برای یکایک همکاران بلافصل خود در عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها