ما توانستیم ۳۹۶/ سروش:

رسانه‌های بیگانه در صدد تخریب راهیان نور هستند

رئیس اداره مراقبت مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: رسانه‌های بیگانه درصدد تخریب راهیان نور هستند تا ذهن‌ جوانان را برای شبهه‌پراکنی و ایجاد هجمه آماده کنند.
کد خبر: ۲۸۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ - 24March 2018

رسانه‌های بیگانه در صدد تخریب راهیان نور هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «محمود سروش» رئیس اداره مراقبت مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه راهیان نور حرکت فرهنگی فراتر از حد است و آمورش دهنده نسل‌هاست اظهار داشت: رسالت راهیان نور نباید کمرنگ شود و لازم است در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداشت چرا که حرکت عظیم راهیان نور یک حرکت ارزشمند و آموزش‌دهنده نسل‌ها است.

رئیس اداره مراقبت مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت بیان کرد: معتقد هستیم آموزش در وزارت بهداشت و فرهنگ‌سازی را باید از دوران نوجوانی آغاز کرد تا نسل های بعد از انقلاب بدانند که در دوران دفاع مقدس چه گذشته و به کجا رسیدیم.

وی ادامه داد: زمانی که جوان ایرانی امروز در محل زندگی خود نام شهدا را می‌بیند، برای شناخت بهتر لازم است بازدید از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دوران دفاع و حماسه را در اولویت اصلی خود قرار دهد.

رئیس اداره مراقبت مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: جوانان نسل امروز با حضور خود در مناطق عملیاتی و آشنایی بافرهنگ ایثار و شهادت و شرایط سخت دوران دفاع مقدس آشنا خواهند شد و این موضوع را به نسل‌های بعد منتقل می کنند.

وی بیان کرد: رسالت راهیان نور نباید کمرنگ شود و لازم است در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداشت چراکه حرکت عظیم راهیان نور یک حرکت ارزشمند و آموزش‌دهنده نسل‌ها است.

سروش با اشاره به هجمه‌های فرهنگی علیه حرکت عظیم راهیان نور افزود: رسانه‌های بیگانه درصدد تخریب راهیان نور بوده و ذهن‌های جوان را برای شبهه پراکنی و ایجاد هجمه آماده می‌کنند و این نقش مهم رسانه است که در جهت آگاهی عموم مردم جامعه گام بردارد.

رئیس اداره مراقبت مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به وظایف این وزارتخانه در مدت برگزاری اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: همه‌ساله جلسات متعددی در این خصوص برگزار شده و وظایف محوله مشخص می‌شود و از کادر اجرایی خود می‌خواهیم تا در راستای بهتر برگزار شدن راهیان نور تلاش کنند چرا که برای ما مهم است افراد سالم وارد مناطق عملیاتی و بدون بیماری از این مناطق خارج شوند.

وی در پایان با توصیه به زائران سرزمین نور گفت: گروه‌های آسیب‌پذیر باید آموزش داده‌ شوند تا در مدت حضور در مناطق عملیاتی بیشتر مراقب خود بوده و بحث بهداشت فردی مهم‌ترین وظیفه‌ای است که زائر راهیان نور باید همواره مراقبت باشند تا از شیوع بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار