ما توانستیم ۴۰۶/ فرمانده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان خبر داد؛

اسقرار راویان مجرب در یادمان‌های شهدای خوزستان

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در راهیان نور گفت: راویان مجرب از نیرو‌های سپاه، ارتش و موسسه سیره شهدا در یادمان‌ها مستقر هستند.
کد خبر: ۲۸۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ - 25March 2018

اسقرار راویان مجرب در یادمان‌های شهدای خوزستانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان ضمن بازدید از یادمان شهدای هویزه گفت: استان خوزستان از نظر زیرساخت و فعالیت های فرهنگی پذیرای حضور کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه باید امکانات رفاهی و بهداشتی برای زائرین راهیان نور فراهم شود، افزود: یکی از موضوعات مهم اردوگاه ها هستند که طی سال‌های اخیر تلاش زیادی برای تجهیز زیر ساخت آنها انجام شده که تا به امروز اسکان بیش از یکصد هزار زائر در این اردوگاه ها فراهم شده است.

شاهوارپور با اشاره به فعالیت های فرهنگی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در راهیان نور، ادامه داد: راویان مجرب از نیروهای سپاه، ارتش و موسسه سیره شهدا در یادمان ها مستقر هستند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه خادمین شهدا از افراد برجسته طلاب و دانشجویان جوان به صورت داوطلب در یادمان ها حضور پیدا می کنند، خاطرنشان کرد: جوانان امروز ادامه دهنده راه شهدا هستند و داوطلبانه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می کنند.

وی با اشاره به استقرار نمایشگاه فرهنگی در یادمان ها، افزود: وصیت نامه شهدا، خاطرات، عکس و دیگر اقدامات در حوزه فرهنگی که بتواند معنویت شهدا را به زائران منتقل کند در اختیار زائران قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار