ما توانستیم ۴۱۶/ مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی:

بهترین راه انتقال فرهنگ دفاع مقدس، گسترش کاروان‌های راهیان نور است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: یکی از بهترین راه‌های انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس، گسترش کاروان‌های راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی کشور است.
کد خبر: ۲۸۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ - 26March 2018

سردار عزت الله جعفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس آذربایجان شرقی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس مملو از خاطرات، ارزش های گرانبها و ایثارگری‌هاییست که باید بنحو مطلوب در بین مردم خاصه جوانان و نوجوانان تبیین و تشریح شود که این وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به عظمت و افتخارات دوران دفاع مقدس تأکید کرد: روحیه ایثار و شهادت طلبی شهدای عظیم الشأن و رزمندگان اسلام در آن دوران باعث شد که دشمن نتواند بر ما پیروز شود و یک وجب از میهن اسلامی را تصرف کند و پیروز میدان شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی خاطر نشان کرد: همانا شهدای والامقام با لبیک گویی به فرامین حضرت امام خمینی(ره)، آن دوران طلایی را رقم زدند و ایران اسلامی را برای همیشه در تاریخ جاودانه کردند.

وی خاطرنشان کرد: با مرور وصیت نامه شهدا متوجه می شویم که حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اطاعت محض از ولایت فقیه سفارش شهداست.

این رزمنده دوران دفاع مقدس به حضور پر شور مردم عزیزمان خاصه جوانان و نوجوانان در مناطق عملیاتی اشاره و افزود: همه مسئولین باید با تمام توان، تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی در رفع مشکلات مردم ایران اسلامی همت کنند، چرا که این مردم در شرایط حساس امتحان خود را بخوبی داده و آن را اثبات کرده‌اند.

سردار جعفری به راهکارهای انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: بهترین راه انتقال این فرهنگ عظیم، گسترش کاروان‌های راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی است که بحمدالله مسئولین ذیربط تلاشهای خوبی را در این خصوص به عمل آورده‌اند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال « حمایت از کالای ایرانی» توسط مقام عظمای ولایت بر عملی نمودن شعار سال تأکید و افزود: ماهمگی باید سرباز مخلصی برای معظم له باشیم و این زمانی محقق می‌شود که فرامین ایشان را بنحو احسن عملی و آنرا اجرا نمائیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی خاطر نشان کرد: امید است در سال جدید با همکاری و همدلی نهادها، دستگاهها و سازمانهای مربوطه شاهد اقدامات اساسی و انجام کارهای فاخر و ماندگار در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان باشیم و با انجام این کار حداقل وظیفه خود را در قبال خون شهدا انجام دهیم.

خاطرنشان می شود این گفتگو در جریان شفر سردار جعفری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در بازدید از مناطق عملیاتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار