ما توانستیم ۴۲۶/ امیر فهمیده عنوان کرد؛

«ما توانستیم» یعنی شکست استکبار

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به شعار سال راهیان نور گفت: این شعار اصل شعور و توانمندی نظام اسلامی است که واقعاً ما توانستیم استکبار را که برای شکست انقلاب اسلامی تلاش می‌کرد، ناکام بگذاریم.
کد خبر: ۲۸۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ - 26March 2018

ما توانستیم یعنی شکست استکباربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «امیر محمد فهمیده» جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  اظهار داشت: دفاع مقدس سند پرافتخاری برای نظام اسلامی است و حضور فرماندهان نیروهای مسلح و پشتیبانی دولت‌مردان جای تقدیر و تشکر دارد که از این سند باعظمت پاسداری می‌کنند.

وی افزود: راهیان نور همانند حادثه کربلا نه‌ تنها کهنه نمی‌شود بلکه به‌ تازگی و شور آن افزوده می‌شود و شاهد رشد خوبی در مجموعه استقبال کاروان‌های راهیان نور از سوی خانواده‌های شهدا هستیم و حضور پررنگ رزمندگان، راویان، طلاب و دانشجویان و دانش آموزان درحرکت عظیم راهیان نور چشم‌گیر بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: شورای سیاست گذاری راهیان نور هر ماه با حضور هیات دولت و تشکلات مردم‌ نهاد و نیروهای مسلح برگزار می‌شود و بنیاد حفظ آثار ترکیبی از همه جناح های فکری و سیاسی است.

وی عنوان کرد: مردم و به‌ خصوص نسل جوان باید بدانند که چگونه رزمندگان اسلام با تمام توان از میهن خود دفاع کردند و از همه مردم و مخصوصاً کسانی که به راهیان نور نیامدند دعوت می‌کنم که برای یک بارهم که شده به این سرزمین‌ها بیایند و از نزدیک واقعیات دوران حماسه ودفاع را لمس کنند.

امیر فهمیده افزود: خادمان، با اخلاص خود از زائران استقبال می‌کنند و فرآیند میزبانی تعالی‌بخش راهیان نور را تسهیل می‌کنند که این افتخار بزرگی برای همه مشتاقان مکتب ایثار و شهادت است.

وی بابیان اینکه برخی خواسته یا ناخواسته راهیان نور را تضعیف می‌کنند، گفت: برخی افراد برای تضعیف راهیان نور جلسه می‌گذارند که به فضل الهی پاسخ عکس می‌دهد، این از عدم آگاهی آنان نشأت می‌گیرد چراکه اگر به یادمان‌ها بیایند و در صحنه باشند و شوق و شور این حرکت عظیم فرهنگی را مشاهده کنند دیدگاهشان تغییر پیدا خواهد کرد.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به شعار «ما توانستیم» راهیان نور، اضافه کرد: اقدام شایسته ای که همه‌ساله برای راهیان نور در نظر گرفته می‌شود و به‌ عنوان شاخص در حوزه راهیان نور است انتخاب شعار این حرکت عظیم فرهنگی بوده و دولتمردان و اقشار مختلف مردم باید کاری کنند که این شعار راهیان نور فراگیر شود چرا که ما خواستیم و توانستیم را درک کردیم و نتیجه این شد که در دهه چهارم انقلاب اسلامی توانستیم به دستاوردهای بزرگی دست‌یابیم.

وی اشاره کرد: این شعار اصل شعور و توانمندی نظام اسلامی است و این هدیه رهبری به راهیان نور و مردم است که واقعاً شما توانستید استکبار را که برای شکست انقلاب اسلامی تلاش می‌کرد ناکام بگذارید.

امیر فهمیده ادامه داد: به دشمن می‌گوییم که ما توانستیم و امروز در اوج اقتدار و امنیت پایدار هستیم و این شعار قدم‌به‌قدم تاچهل‌سالگی انقلاب پیش رفته و باید از ثمرات نظام اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس صیانت کنیم.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش جهاد رسانه‌ای شهید رهبر افزود: امروز بحث رسانه قلب و جریان اصلی در جامعه است به این دلیل که ارتباط مردم با رسانه لحظه‌به‌لحظه صورت می گیرد و آنان هدایت‌گر افکار عمومی جامعه هستند و سلامت خبر سلامت جامعه بوده لذا تمامی مسوولین باید پشتیبانی کنند.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد : امروز نقش رسانه‌ جهادی در فضای مجازی باید در اولویت قرار بگیرد و فضای مجازی را فضای انقلاب اسلامی بدانیم چرا که اگر بتوانیم اخبار ناب و درست و صادقانه را پوشش دهیم قطعاً می‌تواند تأثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها