ما توانستیم ۴۶۱/ زائر نیجریه‌ای:

فراگیر شدن انقلاب اسلامی در قاره آفریقا/ راهیان نور شیوه دفاع از باورها را به ما می‌آموزد

زائر نیجریه‌ای راهیان نور گفت: راهیان نور حرکت مناسبی است که به ما دفاع کردن و تشخیص حق از باطل را می‌آموزد و این‌که چگونه از باورها و عقاید خود دفاع کنیم.
کد خبر: ۲۸۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ - 29March 2018

الگو گیری از انقلاب اسلامی /شهادت موهبت بزرگ الهیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «محمد کداتو» طلبه و زائر نیجریه‌ای راهیان نور گفت: راهیان نور حرکت مناسبی است که به ما دفاع کردن و تشخیص حق از باطل را می‌آموزد و این‌که چگونه از باورها و عقاید خود دفاع کنیم. بنده به صراحت می‌گویم در جنگ تحمیلی بسیاری از کشور‌ها با ایران اسلامی جنگیدند، اما به لطف حضرت حق جمهوری اسلامی ایران پیروز شد، بعثی‌ها شکست خوردند و جبهه‌ حق از باطل آَشکار شد.

وی ادامه داد: از کشور نیجریه به این‌جا آمده‌ام تا از رشادت‌، دلاوری، ایمان و از‌خودگذشتگی شهدا الگو بگیرم و هم‌چنین در خصوص سیره شهدای انقلاب و دفاع مقدس در کشورم تبلیغ کنم. امیدوارم به توفیق الهی روزی فرا برسد که در تمام کشورهای قاره‌ی آفریقا انقلابی هم‌چون انقلاب اسلامی ایران شکل بگیرد.

محمد کداتو اظهار کرد: شهادت یک موهبت بزرگ الهی است که بسیار با ارزش و گران‌قدر بوده و پیامبر گرامی اسلام بیان داشته‌اند که یک شهید می‌تواند ۷۰ نفر را شفاعت کند. مقام شهدا بسیار والاست؛ ما هم با مطالعه زندگی شهدا باید سعی کنیم سیره‌ی آن‌ها را در زندگی پیاده و مثل آنان زندگی کنیم، تا به مقام و منزلت آنان برسیم.

وی افزود: بنده به جوانان توصیه می‌کنم که راه شهدا را ادامه دهند، چون راه شهدا راه بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

زائر نیجریه‌ای در پایان گفت: رهبر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) انسانی کامل و بزرگی است و لازم است همه جهان از او الگو بگیریم، به فرمایشاتش گوش فرا دهیم و آن‌ها را اطاعت و عملی کنیم.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار