ما توانستیم ۴۷۲/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چالوس:

راهیان نور چالش اصلی استکبار است/ اعزام دانش آموزان به راهیان نور دشمن را عصبانی می‌کند

«جابر عسکری» راهیان نور را نکته اصلی و چالش اصلی استکبار دانست و گفت: دشمن واقعا از این اعزام‌ها به‌خصوص راهیان نور دانش آموزی، عصبانی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ - 30March 2018

راهیان نور چالش اصلی استکبار است/ اعزام راهیان نور دانش آموزی دشمن را عصبانی می کند«جابر عسکری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه «چالوس» در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری، با بیان این‌که چالوس قدمگاه بیش از ۲۱ هزار شهید استان مازندران است، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری که چالوس را به این عنوان نامگذاری کردند، تمام آن شهدا از چالوس به هفت تپه اعزام می‌شدند و از این جا برای منطقه جنگی آماده می‌شدند.

وی راهیان نور را نکته اصلی و چالش اصلی استکبار دانست و عنوان کرد: دشمن واقعا از این اعزام‌ها به‌خصوص راهیان نور دانش آموزی، عصبانی می‌شود.

عسکری اضافه کرد: ما جوانان و نوجوانان زیادی را می‌بینیم که برای زیارت وارد این منطقه می‌شوند و این موضوع وظیفه‌ی ما را برای نگهداری از منطقه بیش از پیش می‌کند.

این مسئول ادامه داد: این مناطق باید حفظ بشوند و فرهنگ راهیان نور باید به نسل‌های آینده انتقال داده بشود.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، انقلاب موجود زنده‌ای است که باید از آن حراست بشود و حفاظت و حراست انقلاب در حال حاضر باید آرام آرام به نسل سوم و چهارم واگذار بشود.

وی اضافه کرد: نسل سوم و چهارم باید متوجه بشوند که چطور این سرزمین و خاک ما بیش از ۲۴۰ هزارشهید داد، اما یک وجب از خاک خودش را واگذار نکرد؛ چه کسانی این‌جا حضور داشتند؟ چه جوان‌هایی بودند؟ بیش ۷۰ الی ۸۰ درصد از شهدای ما بین ۱۳ تا ۲۵ سال هستند.

این مسئول عنوان کرد: برای وجب به وجب این خاک، خون جوان‌ها و نوجوان‌های این سرزمین ریخته شد تا خاک ما از دست نرود و امروز وظیفه ما سنگین تر است، خصوصا نسل‌های گذشته که باید فرهنگ جبهه و جهاد و فرهنگ شهادت و عاشورایی را به نسل‌های جدید انتقال بدهند تا این جوان‌های عزیز همچنان که تا الان ثابت کردند و مرز سیاسی جمهوری اسلامی را به سوریه و عراق کشاندند، ثابت کنند که توانمندی حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و این انقلاب اسلامی را دارند و همچنان پای این انقلاب خودشان خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار