عرب‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

عزت ایران از ایثار شهداست/ شهدای مدافع حرم در مسیر شهدای دفاع مقدس گام برداشتند

جانشین ناحیه بسیج حبیب‌ابن مظاهر سپاه تهران گفت: عزت ایران اسلامی با ایثار و جانثاری شهدا تامین شده است و باید بدانیم آسایش، آرامش و امنیت امروز ما از خون همین شهداست.
کد خبر: ۲۸۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ - 31March 2018

عزت ایران از ایثار شهداست/ شهدای مدافع حرم در مسیر شهدای دفاع مقدس گام برداشتند

قاسم عرب‌پور جانشین ناحیه بسیج حبیب‌ابن مظاهر سپاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان مدافع حرم اظهار داشت: شهدا حق حیات بر این کشور دارند و همه مردم و مسؤولان باید خود را زیر بار منت شهدا و خانواده شهدا بدانند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس شهدای ما با دست خالی اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد و پس از آن حضور شهدای مدافع حرم در جبهه‌های حق علیه باطل و دفاع از حرم که همان دفاع از ایران اسلامی بود این مسیر را پیش گرفتند.

عرب‌پور با بیان اینکه هدف دشمنان تنها سوریه و عراق نیست، بلکه هدف نهایی آنها ایران اسلامی است، اضافه کرد: الحمدلله تا به امروز نقشه‌های دشمنان نقش برآب شد و از حالا به بعد نیز با بصیرت درست و گوش دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب نخواهیم گذاشت، آنها نقشه‌های شوم خود را علیه اسلام و انقلاب اجرا کنند.

وی افزود: عزت ایران اسلامی با ایثار و جانثاری شهدا تامین شده است و باید بدانیم آسایش، آرامش و امنیت امروز ما از خون همین شهداست.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار