با حضور رییس مجلس

مراسم تجلیل از ایثارگران مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود

به مناسبت هفته دفاع مقدس، همایش بزرگ بسیجیان و کارکنان مجلس و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران، با حضور دکتر علی لاریجانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶ - 20September 2014

مراسم تجلیل از ایثارگران مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، بسیج مجلس شورای اسلامی همچنین در نظر دارد یک نمایشگاه ویژه نمایندگان و یک نمایشگاه دیگر ویژه کارکنان و عموم مردم در ۳۱ شهریور و برگزاری مراسم ویژه خواهران بسیجی را در تاریخ پنجم مهر، برگزار کند.

به صدا در آوردن سوت قطارها در ساعت ۱۳:۴۵ هم زمان با آغاز حمله رسمی عراق، اجرای صبحگاه مشترک بسیجیان با حضور معاون وزیر و مدیر عامل راه آهن، معرفی نقش راه آهن در دفاع مقدس، پخش فیلم در قطارها و ارایه رایگاه کتاب در ایستگاه مطالعه، نشست تخصصی و تحلیلی استکبار ستیزی و صهیونیست بین الملل در تاریخ ششم مهر از جمله برنامه های بسیج راه آهن در هفته دفاع مقدس است.

بسیج وزارت امور اقتصاد و دارایی نیز برنامه هایی مانند برپایی شش نمایشگاه از دفاع مقدس و دست آوردهای آن، برگزاری صبحگاه مشترک با حضور وزیر اقتصاد در سی و یکم شهریور و نشست تخصصی ۷۰۰ نفری ایثارگران با موضوع گفتمان رهبری در ششم مهر، برای هفته دفاع مقدس پیش بینی کرده است.

برپایی همایش ۵۰۰ نفری بسیجیان وزارت ارشاد با حضور وزیر ارشاد در پنجم مهر، برپایی سلسله نشست های بصیرتی، هم اندیشی هادیان و مربیان عقیدتی و سیاسی توسط بسیج وزارت جهاد کشاورزی در دوم مهر، برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور وزیر تعاون، همایش بزرگ بسیجیان و تجلیل از ایثارگران در استانداری تهران با حضور استاندار، نیز از دیگر برنامه هایی است که در طول این هفته برپا و اجرا خواهد شد.

براساس این گزارش برگزاری صبحگاه بسیجیان کمیته امداد با حضور رئیس کمیته امداد، همایش بزرگ بسیجیان وزارت امور خارجه با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، برپایی سه نشست تخصصی بررسی حقوقی لایحه جامع ایثارگران، مدیریت جهادی و توسعه پایدار و بررسی نقش شرکت های بنیان افزا د رراستای سازندگی و توسعه بعد از جنگ توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بخش دیگری از برنامه های هفته دفاع مقدس بسیج وزارتخانه ها و ادارات است.

همایش بزرگ بسیجیان بنیاد شهید و تجلیل از ایثارگران با حضور رئیس بنیاد و دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری اردوی ۱۲۰ نفری راهیان نور غرب توسط بسیج وزارت ورزش و جوانان، همایش بسیجیان و ایثارگران وزارت علوم با حضور سرپرست وزارتخانه، کوه پیمایی گردان های عاشورا و الزهرا(س) و حلقه های صالحین بسیج قوه قضاییه، هم از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این هفته وزارتخانه ها و ادارات است.

برگزاری صبحگاه مشترک بسیجیان وزارت دفاع با حضور وزیر دفاع، همایش ۴۰۰ نفری سربازان وزارت دفاع و همایش ۴۰۰۰ نفری بسیجیان و کارکنان وزارت دفاع درتپه نوالشهداء با حضور وزیر دفاع، همایش بسیجیان وازرت راه و شهرسازی با حضور وزیر راه، تجلیل از ۳۳ ایثارگر دوران دفاع مقدس سازمان میراث فرهنگی با حضور رئیس سازمان، نیز بخش دیگری از برنامه های بسیج وزارت خانه ها و ادارات است.

بر پایه این گزارش برپایی نمایشگاه ضد جاسوسی ویژه مسئولان توسط سازمان انرژی اتمی، همایش بسیجیان، مدیران و کارکنان معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران با حضور دکتر نوبخت و نشست تخصصی الگوی دفاع مقدس، الگوی مناسب برای پیشرفت کشور در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، از جمله برنامه های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس است.

برگزاری پنج شب خاطره  و همایش گرامی داشت هفته دفاع مقدس با توسط معاونت توسعه و مدیریت ریاست جمهوری و با حضور معاون رئیس جمهور، همایش بسیجیان، ایثارگران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری با عنوان حجاب و عفاف در سیره امام خمینی(ره) با حضور معاون نهاد، برگزاری۹ یادواره شهید نهاد ریاست جمهوری با حضور معاون نهاد هم بخش دیگری از برنامه های این هفته است.

همچنین برگزاری همایش سیاسی ۵۰۰ نفری بسیجیان سازمان بسیج شهرداری تهران با حضور معاون سیاسی سپاه، رونمایی از اولین کتاب فرهنگ نامه شهدای شهر تهران با حضور شهردار تهران، برگزاری همایش بسیجیان و کارکنان سازمان تبلیغات و تجلیل از ایثارگران و برگزاری نشست تخصصی دفاع مقدس و جنگ نرم توسط سازمان تبلیغات از دیگر برنامه های هفتهدفاع مقدس سازمان ها، وزارت خانه ها و ادارات در هفته دفاع مقدس است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار