ما توانستیم ۴۹۵/ فرمانده بسیج مقاومت بهشهر خبر داد؛

اعزام ۵۰۰ زائر اولی از «بهشهر» به مناطق عملیاتی جنوب کشور

«عابدین داغمه‌چی» گفت: امسال حوزه‌های مقاومت بسیج بهشهر در بحث زائران بار اولی اقدام کردند که بیش از ۵۰۰ نفر زائران راهیان نور این شهرستان را باراولی‌ها تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۲۸۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ - 01April 2018

اعزام 500 زائر اولی از «بهشهر» به مناطق عملیاتی جنوب کشوربه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی مستقر در خوزستان، «عابدین داغمه‌چی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج «بهشهر» در حاشیه سفر به راهیان نور و مناطق عملیاتی جنوب، اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان «بهشهر» در اواخر سال گذشته تاکنون اقدام به اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی، دانشجویی و بسیج محلات به مناطق عملیاتی جنوب کشور کرده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه راهیان نور در شهرستان بهشهر تشکیل شده و تصمیم‌گیری‌های مناسبی در این راستا گرفته شده است، افزود: تاکنون ۸۰۰ دانش‌آموز، ۲۰۰ دانشجو و حدود هزار نفر از مردم شهرستان بهشهر به راهیان نور اعزام شدند.

داغمه‌چی خاطرنشان کرد: امسال حوزه‌های مقاومت بسیج در بحث زائران بار اولی اقدام کرده‌اند که بیش از ۵۰۰ نفر آن‌ها زائرانی به‌شمار می‌روند که برای نخستین‌بار به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه ۲ زوج جوان بهشهری برای مراسم ازدواج به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و زندگی مشترک خود را از سرزمین نور آغاز کردند، افزود: مردم و بسیجیان بهشهری از اردوگاه‌ها و مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند و برنامه‌های مختلف فرهنگی مذهبی برای آن‌ها درنظر گرفته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر یادآور شد: در این اردو‌ها تلاش شد تا گوشه‌ای از فداکاری‌ها و جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس برای زائران بازگو شود تا آن‌ها از سیره و روش شهدا پیروی کنند.

وی خاطرنشان کرد: شعار سال مقام معظم رهبری باید مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد، چرا که همه باید نسبت به کالای ایرانی تعصب داشته باشیم و باید جلوی واردات بی‌رویه و قاچاق کالا گرفته شود تا شاهد رونق اقتصاد و کاهش تورم در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار