فرمانده سپاه تهران بزرگ خبر داد؛

ساخت ۷۰ واحد مسکن برای زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب توسط سپاه تهران بزرگ

سردار محمدرضا یزدی گفت: از واحدهای در دست احداث برای زلزله‌زدگان روستایی سرپل‌ذهاب ۳۲ خانه را تکمیل و تحویل دادیم و ۷۰ واحد دیگر در دست احداث است.
کد خبر: ۲۸۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ - 01April 2018

ساخت ۷۰ واحد مسکن برای زلزله زدگان سرپلذهاب توسط سپاه تهران بزرگبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار محمد رضا یزدی امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از روستای زلزله زده کوئیک اظهار داشت: روز پس از زلزله بلافاصله سپاه تهران بزرگ با کمک بسیجیان و همراهی مردم وارد منطقه زلزله زده کرمانشاه حضور پیدا کردند.

وی اظهار کرد: با اعزام اکیپ های پزشکی و آمبولانس ها سعی کردیم موضوع امداد و نجات را در روزهای اول پیگیری کنیم.

سردار یزدی به عملیات آوار برداری توسط سپاه تهران بزرگ اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در موضوع اسکان اضطراری و کمک به رفع نیازهای روزمره و اولیه مردم اعم از پتو، لباس، ارزاق و ... تلاش های وافری صورت گرفت.

وی بیان داشت: پس از اسکان اضطراری به دنبال اسکان دائم بودیم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ یادآور شد: اسکان موقت توسط کانکس حاشیه هایی برای اسکان دائم به وجود آورد و اگر می توانستیم هزینه هایی که برای اسکان موقت در نظر گرفته شد را بر روی اسکان دائم متمرکز می کردیم، حتما مردم زودتر به اسکان دائم می رسیدند.

وی تصریح کرد: امروز با تلاش‌های صورت گرفته اسکان موقت مردم زلزله زده صورت گرفته است و از همان هفته دوم حادثه در پی ساخت و ساز اسکان های دائم بودیم.

سردار یزدی ادامه داد: در همان ۲۷ روز ابتدایی توانستیم ۲ باب خانه را ساخته و به مردم تحویل دهیم.

به گفته این مسئول، پس از آن حدود ۳۰ خانه را تکمیل و تحویل دادیم  و ۷۰ خانه دیگر در دست احداث است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اذعان داشت: همچنین در روستاها ۴۲ واحد خانه دیگر با هماهنگی بنیاد مسکن در حال ساخت و ساز است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با کمک خیرین تهران زودتر بتوانیم برای آنهایی که در این مناطق زلزله زده اسکان دائم ندارند کلید کار ساخت و ساز را بزنیم.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار