مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

حمایت از کالای ایرانی موجب رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال می‌شود

«علی آشتاب» گفت: حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی باعث رونق گرفتن کسب و کار تولیدکنندگان درون کشور و در نتیجه ایجاد شغل برای جوانان و جمعیت بیکار کشور می‌شود
کد خبر: ۲۸۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ - 05April 2018

نتیجه حمایت از کالای ایرانی ایجاد شغل برای جوانان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و «علی آشتاب» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان ضمن گرامی‌داشت سال «حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی باعث رونق گرفتن کسب و کار تولیدکنندگان درون کشور و در نتیجه ایجاد شغل برای جوانان و جمعیت بیکار کشور می‌شود که این بینش و تدبیر مقام معظم رهبری در ادامه تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی است.

وی افزود: در چند سال اخیر تاکید مقام معظم رهبری بر روی مسائل اقتصادی بود و هست و نیز اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون رهنمود‌های کارگشای ایشان است.

«علی آشتاب» با اشاره به اهمیت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انتشار آن‌ها در جامعه، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یکی از گنجینه‌های انقلاب اسلامی و متمایز کننده انقلاب اسلامی از سایر انقلاب‌ها است.

حفظ ارزش‌های انقلاب نقش مهمی در پیشرفت کشور دارد

همچنین در این دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان نیز ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید که به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» نام گذاری شده است، اظهار داشت: آن‌چه در دفاع مقدس رخ داده است را می‌توان انقلاب دفاعی خواند.

وی افزود: در طی هشت سال جنگ تحمیلی، هنر‌های زیادی از جمله استکبار ستیزی، جوانمردی، از خود گذشتگی، انسجام و وحدت، ایجاد شد و به دفاع ما رنگ و بوی معنوی داد که به همین سبب جنگ هشت ساله را دفاع مقدس می‌خوانیم.

«حجت‌الله ناصرپور» روحیه معنوی و تکیه‌گاه امن مردم که ولایت فقیه بود را عامل پیروزی در برابر جنگ افزار‌های پیشرفته دشمن دانست و گفت: روح شجاعت و مردانگی با نفس گرم امام راحل، با روح و جان رزمندگان آمیخته می‌شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان تاکید کرد: معنویت و فرهنگ اسلامی - قرآنی، باعث پیروزی ما در دفاع مقدس بود و لذا بایستی این معنویت به نسل‌های جدید و آیندگان منتقل شود، چراکه حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس نقش مهمی در پیشرفت کشور و گرایش نسل جوان به سمت تفکر جهادی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار