تخریب یک مدرسه در یمن در پی حملات جنگنده‌های سعودی

حملات جنگنده‌های سعودی منجر به تخریب یک مدرسه در استان صعده واقع در شمال یمن شد.
کد خبر: ۲۸۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ - 07April 2018

تحولات یمن|تخریب یک مدرسه در یمن در پی حملات جنگنده‌های سعودی + تصاویربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، نظامیان رژیم سعودی امروز شنبه مناطق مختلف بخش «الظاهر» در استان صعده واقع در شمال یمن را هدف حملات خود قرار دادند که در پی این حملات خساراتی به املاک شهروندان یمنی وارد آمد.

یک منبع نظامی گفت که نظامیان سعودی منطقه «والبه» در بخش الظاهر را هدف حملات راکتی خود قرار دادند که در پی این حملات شماری از دام‌های شهروندان یمنی، تلف شدند.

از سوی دیگر جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی، مدرسه امام علی علیه السلام در منطقه «غمار» در بخش مرزی «رازح» واقع در استان صعده را بمباران کردند که در پی این حمله خسارات سنگینی به این مدرسه وارد شد.

مدرسه امام علی نوزدهمین مدرسه در بخش رازح است که هدف حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی قرار گرفته است.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی امروز همچنین مزارع شهروندان در بخش رازح را هدف قرار دادند که در پی آن خسارات زیادی به این مزارع وارد شد.

عربستان سعودی از بیش از سه سال پیش با تشکیل ائتلافی متشکل از رژیم‌های مرتجع عربی، یمن را آماج حملات جنگنده‌ها قرار داده است که علاوه بر ایجاد خسارت‌های سنگین در بخش زیرساختی این کشور فقیر عربی، هزاران کشته و زخمی در میان غیرنظامیان نیز گذاشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار