حضور ۳۵۰۰ زائر ایرانی در کربلا

در حال حاضر تعداد ۳۴۹۱ زائر در قالب ۹۴ کاروان زیارتی در کربلا حضور دارند که به ترتیب در بازه زمانی ۱۷ تا ۱۹ فروردین وارد این شهر مقدس شده‌اند.
کد خبر: ۲۸۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ - 08April 2018

حضور فعلی ۳۵۰۰ زائر ایرانی در کربلا و ترک این شهر از سوی زائران ۱۵ کاروانبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) از نقاط مختلف کشور اسلامی ایران برای عرض ارادت به ساحت مقدس امام علی (ع)، اباعبدالله الحسین (ع) و ائمه مدفون در کاظمین و سامرا، در قالب کاروان‌های زیارتی وارد کشور عراق می‌شوند.

این زائران که در قالب کاروان‌های مختلف از مرز هوایی یا زمینی به عراق مسافرت می‌کنند، 3 روز در نجف، 3 روز در کربلا و یک روز در کاظمین اسکان می‌یابند و افزون بر خدماتی همچون اسکان، حمل و نقل، تغذیه و بهداشت، از خدمات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری نیز برخوردار می‌شوند.

امروز یکشنبه 19 فروردین ماه تعداد 1307 زائر در قالب 35 کاروان وارد کربلا شدند و تعداد 556 زائر در قالب 15 کاروان شهر مقدس کربلا را به سمت سامرا، کاظمین و نجف اشرف ترک کردند تا دیگر اعمال زیارتی خود را در این شهرهای مقدس به انجام رسانند.

در حال حاضر تعداد 3491 زائر در قالب 94 کاروان زیارتی در کربلا حضور دارند که به ترتیب در روزهای 17، 18 و 19 فروردین وارد این شهر مقدس شده‌اند که در مقایسه با تعداد 7228 زائری که در بازه زمانی 12 تا 14 فروردین در کربلا حضور داشتند، شاهد کاهش تعداد زائران هستیم.

براساس داده‌های هوا‌شناسی و پیش‌بینی‌‌ها، آسمان شهر کربلا در ساعت‌های آتی و طی امروز صاف تا آفتابی است و از فردا (دوشنبه) آسمانی غالبا ابری خواهیم داشت و در دمای آن تغییر محسوسی مشاهده نمی‌شود.

دمای امروز (یکشنبه) شهر مقدس کربلا 31 درجه سانتی گراد بالای صفر است که از اوایل شب تا 19 درجه کاهش خواهد یافت. فردا (دوشنبه) نیز آسمان کربلا غالبا ابری بوده و دمای هوا نیز یک درجه گرم‌تر می‌شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار