سروری:

پاسخ رهبر انقلاب به هنیه، خط بطلانی بر حرکت‌های سازشکارانه بود

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: پاسخ رهبر انقلاب به نامه اسماعیل هنیه، در حقیقت خط بطلانی بر حرکت‌های سازش‌کارانه در منطقه بود.
کد خبر: ۲۸۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ - 09April 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، پرویز سروری در گفتگویی، با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و تاثیر آن بر روند مبارزاتی جریان مقاومت در منطقه غرب آسیا اظهار داشت: نامه رهبر معظم انقلاب به هنیه، نامه سرنوشت‌سازی است؛ از این جهت که سعودی ها تلاش می کردند با «دیپلماسی دلاری» زمینه را برای عادی‌سازی روابط با صهیونیست ها فراهم کنند و هم با تزریق پول، جلوی تحرک فلسطینیان را بگیرند.

وی افزود: متاسفانه برخی گروه های فلسطینی در این دام افتادند و در عمل به «انتفاضه» ترمز زده شد. این نامه سرآغازی بود بر یک حرکت جدید که عبارت است از قطع امید کامل از سازش و قرارگرفتن در کانون اصلی مقاومت. درواقع پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه هنیه، در حقیقت خط بطلانی بر حرکت های سازشکارانه در منطقه بود.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به اظهارات ولیعهد سعودی مبنی بر اینکه ایران، دشمن مشترک عربستان و اسرائیل است گفت: بن سلمان تلاش می کرد با جابجا کردن نقش مجرم (عربستان) و مدعی (ایران) نقش بومی شده آمریکایی ها در منطقه را بازی کند؛ این نقش عبارت بود از تضعیف محور و موتور محرکه مقاومت یعنی جمهوری اسلامی و عادی سازی روابط با صهیونیستها.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار