پدر شهید «لطفی‌نیاسر»:

خون شهدا ضامن بقای انقلاب است

پدر شهید «لطفی‌نیاسر» گفت: خون شهدا، انقلاب اسلامی را بیمه کرده و ضامن بقای آن است.
کد خبر: ۲۸۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ - 10April 2018
خون شهدا ضامن بقای انقلاب است/ «مهدی» با شیر ممزوج به عطر شهادت رشد کرد  /// فاصله پاراگرافهای رعایت نشده و اصلاح کنید/// نیازی نیست شما کل حرفای این بنده خدا رو پوشش بدید/// الان هم بخش های خیلی مهم رو بخونید و مابقی رو حذف کنید///؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بخش های انقلابی صحبتهای ایشون حذف شد//// دیگه چی؟به گزارش دفاع پرس از قم، حجت الاسلام «نعمت‌الله لطفی‌نیاسر» پدر شهید « مهدی لطفی‌نیاسر» در دیدار مسئولان سپاه استان قم طی سخنانی اظهار داشت: برکت خون شهید انقلاب و ناله فرزندان شهدا انقلاب را بیمه کرده است. 
 
وی افزود: در طول ۱۴۰۰ سال گذشته هیچ روزی اسلام به قدرت و عظمت امروز نبوده است و اگر بنشینیم و کوتاه بیاییم تا صهیونیست‌ها و اذناب آن‌ها اینجا بیایند، ما را در خانه ذلیل خواهند کرد و خیلی باید مراقب دستاورد‌های خون شهدا باشیم.
 
پدر شهید لطفی‌نیاسر ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی هر چه جنایت می‌کنند، بیشتر به زوال خود نزدیک می‌شوند و برای تداوم ایستادگی همه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم، زیرا رهنمود‌های ایشان دوای درد همه است و هر مسئولی که به فکر مردم نباشد، با دست خویش، خود را بیچاره می‌کند و کسانی هم که در حق شهدا ظلم می‌کنند، عاقبت بخیر نخواهند شد.
 
وی یادآور شد: از زمانی که حزب الله در لبنان تشکیل و باب شهادت در آن کشور باز شد، لبنان به عزت و سربلندی رسید و عزیز شد و نجات یافت و امروز دشمن در حال بی ثباتی است و هیاهویی که راه انداخته از ترس و واهمه است.
 
پدر شهید لطفی‌نیاسر با تاکید بر اهمیت پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: تا وقتی که جمهوری اسلامی زنده است، خط مقاومت پابرجا خواهد ماند و حتی مرجعیت شیعه در عراق نیز تاکید می‌کند که باید پرچم جمهوری اسلامی در ایران برافراشته بماند.
 
این روحانی انقلابی با اشاره به شهادت فرزند خود در سوریه خاطرنشان کرد: همزمان با تولد «مهدی»، دایی وی در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسید و مهدی با شیری ممزوج به عطر شهادت دایی خویش رشد یافت و به کمال رسید؛ بنده بار‌ها توفیق دیدار نزدیک با مقام معظم رهبری را داشته‌ام و اکنون نیز دلتنگ دیدار مجدد با ایشان هستم.
 
در این دیدار، سردار «غلامرضا احمدی» فرمانده سپاه استان قم، حجت الاسلام «سیدحسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و سردار هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانباران استان حضور داشتند و شهادت «مهدی لطفی نیاسر» را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفتند.
 
شهید «مهدی لطفی نیاسر» از پاسداران هوافضای سپاه بود که دو روز قبل به همراه 3 تن دیگر در سن ۳۶ سالگی در سوریه به شهادت رسید، خانواده شهید لطفی‌نیاسر از منسوبین روحانی شهید حجت‌الاسلام موسوی دامغانی و آیت‌الله مومن هستند.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار