مزارعی:

صدور احکام جایگزین حبس در حمایت از کالای ایرانی/ به تبلیغ و استفاده از کالای ایرانی در احکام صادره توجه شود

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همکاران قضایی در صدور احکام جایگزین حبس با توجه به شعار سال جاری که حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده، در موارد جایگزین حبس، تبلیغ و استفاده از کالای ایرانی را در احکام صادره مد نظر قرار دهند.
کد خبر: ۲۸۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ - 10April 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگویی، با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بکارگیری همه عواملی که می‌توانند در استفاده از کالا‌ها مؤثر واقع شوند، اظهار داشت: همکاران قضایی در صدور احکام جایگزین حبس با توجه به شعار سال جاری که حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده در موارد جایگزین حبس تبلیغ و استفاده از کالای ایرانی را در احکام صادره مد نظر قرار دهند.

این مقام قضایی با اشاره به به نام‌گذاری سال جدید به نام «حمایت از کالای ایرانی» توسط رهبر معظم انقلاب افزود: درحمایت از کالای ایرانی، حمایت از تولید، اشتغال، تکمیل پروژه‌های صنعتی و پیشرفت کشور جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

وی تصریح کرد: شایسته است به اشتغال رونق دهیم تا مفسده کمتری در جامعه رخ دهد، آنچه که یک پای مفاسد اجتماعی موجود در جامعه را تشکیل می‌دهد برگرفته از بیکاری است.

رئیس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: اگر در حوزه اشتغال و کار رکود پیدا کنیم مفاسد بیشتری در جامعه رخ می‌دهد. در زندگی اداری و کاری و حتی شخصی با توجه به منویات مقام معظم رهبری اگر از کالا‌های ساخت داخل استفاد کنیم نتیجه اش اشتغال و کارآفرینی است و چنانچه از تولیدات ایرانی استفاده نکنیم بخش عمده‌ای از کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی تعطیل خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با اذعان به اینکه در حوزه‌ی پوشاک نیازی به واردات نداریم، اظهار کرد: اگر چه ممکن است در بخشی از حوزه‌ها کالای خوبی نداشته باشیم، اما در حوزه‌ی پوشاک و کفش در دنیا حرفی برای گفتن داریم. حمایت از کالای ایرانی یعنی جلوگیری از بیکاری و رکود اقتصادی است.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار