مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان:

مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در همدان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی و ایام شهادت «سیدمرتضی آوینی» مراسم بزرگداشتی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ - 11April 2018

مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در همدان برگزار می‌شود«رسول کرمی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس با گرامیداشت یاد و نام همه شهدای انقلاب و دفاع مقدس به خصوص سید شهدای اهل قلم «سیدمرتضی آوینی» اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن این ایام مراسم بزرگداشتی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، هنرمندان و عکاسان بسیجی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی از برخی هنرمندان فعال بسیجی تقدیر خواهد شد اضافه کرد: تجلیل و قدردانی از 6 برگزیده مسابقات ورزشی رشته «اسلحه‌ بادی» که در ایام‌الله دهه فجر سال گذشته به همت سازمان بسیج هنرمندان و سپاه انصارالحسین (ع) استان برگزار شد نیز از جمله بخش‌های این مراسم به شمار می‌رود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر سال 1396 جشنواره‌ای با عنوان «پرچم من» با همکاری سازمان بسیج هنرمندان و حوزه هنری همدان برگزار شد که در مراسم روز هنر انقلاب اسلامی از 16 نفر از برگزیدگان این جشنواره استانی نیز نجلیل خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این مراسم را گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید آوینی و بزرگداشت سالروز تشکیل بسیج هنرمندان دانست و تصریح کرد: پخش کلیپ با موضوع فعالیت‌های مجموعه بسیج هنرمندان طی سال گذشته و نیز اجرای سرود توسط گروه «نورالمهدی» همراه با خاطره‌گویی یادگاران دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های اجرایی در این مراسم خواهد بود.

کرمی با تاکید بر فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «زنده نگه داشتن یاد شهدا کم‌تر از شهادت نیست» عنوان کرد: امروز یادآوری فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت و اشاعه آن در جامعه اهمیت بسیاری داشته و مهم است.

این مسئول در پایان گفت: مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در سالن همایش‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار