حسن‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سازمان ملل استقلال خود را در ازای دریافت دلارهای نفتی به باد داد

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به دریافت دلارهای نفتی سعودی‌ها توسط سازمان‌ملل گفت: کشته شدن هزاران انسان بی‌دفاع در عراق، سوریه، یمن، فلسطین و افغانستان برای این سازمان اهمیتی ندارد.
کد خبر: ۲۸۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ - 11April 2018

/«شهباز حسن‌پور بیگلری» نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به تحولات منطقه و خصوصا تهدیدات اخیر آمریکایی‌ها برای حملات گسترده به سوریه اظهار داشت: مواضع سازمان ملل در قبال اقدامات رخ داده در عراق و سوریه صرفا در راستای کسب منافع و رضایتمندی برخی کشورهای ثروتمند و پرنفوذ بوده است و برای این سازمان کشته شدن هزاران انسان بی‌دفاع در عراق، سوریه، یمن، فلسطین و افغانستان اهمیتی ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی سکوت سازمان ملل در مقابل جنایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود در منطقه را خیانت در حق بشریت عنوان کرد و افزود: سازمان ملل شرافت و استقلال خود را در ازای دریافت دلارهای نفتی از سعودی‌ها به باد داد و جای اینکه در مقابله با تروریسم اقدام جدی کند، کشورهایی که در راه مبارزه با تروریسم و تروریست‌پروری جهاد می‌کنند را خشونت طلب می‌داند.

وی در ادامه با بیان اینکه فرافکنی اخیر آمریکا و متحدانش در راستای اتهام‌زنی به سوریه مبنی بر اینکه این کشور مجهز به سلاح شیمیایی است را مصداق بارز همکاری سازمان ملل با ایالات متحده دانست و خاطرنشان کرد: ناظران بین‌المللی بارها از کشور سوریه بازدید کرده و به عدم وجود هرگونه سلاح کشتار جمعی و شیمیایی در این کشور واقف شدند.

حسن‌پور جنجال‌آفرینی غربی‌ها از اینکه سوریه از سلاح شیمیایی استفاده می‌کند را سیاست ضد انسانی آن‌ها عنوان کرد و گفت: تجربه ثابت کرده است که هرگاه حامیان تروریست در منطقه خود را در آستانه شکست مشاهده کرده‌اند، اقدام به متهم‌کردن ناعادلانه کشور مقابل می‌کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار