نشست فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) با ارکان گردان‌های امام حسین(ع)

نشست فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) با فرمانده و ارکان گردان‌های امام حسین(ع) در سالن اجتماعات این یگان برگزارشد.
کد خبر: ۲۸۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲ - 11April 2018
به گزارش دفاع پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین «حسین طیبی فر»، فرمانده تیپ ۸۳ مستقل روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) در جمع ارکان گردان‌های امام حسین(ع) طلاب بسیجی با اشاره به آیاتی از سوره نور اظهار داشت: در برخورد با ولی جامعه، گروهی از افراد ابتدا شعار ایمان و اطاعت سر می‌دهند، ولی وقتی پای عمل می‌رسد از پیروی ولایت اعراض می‌کنند.
وی با بیان اینکه این رویگردانی کم کم به اعتراض و معارضه با، ولی خدا نیز می‌انجامد، افزود: انقلاب اسلامی نمونه‌ای از جوامع ولایی است که در آستانه چهل سالگی و به تعبیر مقام معظم رهبری دوران پختگی آن قرار داریم و در این مدت شاهد افرادی بوده‌ایم که مصداق این آیات سوره نور هستند و دچار انحراف شده‌اند.
فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) با اشاره به ریشه‌های انحراف از مسیر ولایتمداری خاطرنشان کرد: انحراف فکری، دنیاگرایی و کمرنگ شدن روحیه انقلابی سه عامل مهم ریزش برخی افراد و انحراف آن‌ها می‌شود و لازمه مصونیت از این آسیب‌ها، ارتقاء معنویت، تقویت روحیه انقلابی و توجه به بصیرت دینی است که در حکم اخیر مقام معظم رهبری به نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آن‌ها اشاره شده است.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار