قدیری ابیانه در گفت‌وگو با دفاع پرس:

رژیم صهیونیستی به زودی پاسخ حمله‌اش را خواهد دید/ خون شهدای مدافع حرم پایمال نخواهد شد

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک گفت: خون شهدای مدافع حرم پایمال نخواهد شد و دشمنان بدانند، ایران از نظام سوریه و حقوق ملتش مبنی بر حق حاکمیتشان دفاع می‌کند.
کد خبر: ۲۸۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ - 12April 2018

رژیم صهیونیستی به زودی پاسخ حمله‌اش را خواهد دید/ خون شهدای مدافع حرم پایمال نخواهد شد

محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره حمله جنگنده‌های صهیونیستی به سوریه و شهادت تعدادی از مدافعان حرم اظهار داشت: رفتار و مواضع آمریکا در قبال منطقه و سوریه دوران خوبی است که ماهیت خبیثانه آنها شناخته شود.

وی ادامه داد: ادعای آنها مبنی بر اینکه سوریه سلاح شیمیایی به کار برده دروغ است، خودشان هم می‌دانند که این حرفی که می زنند دروغ است، دروغ پردازی و سناریو نویسی از کارهای آمریکا و غرب است.

کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل اضافه کرد: رژیم صهیونیستی از ترس و وحشت است که این حمله‌ی احمقانه را طراحی کرد. آنها دیدند که داعش در حال سقوط  می‌باشد و تمامی مناطق سوریه در حال آزاد سازی از این گروه نجس است.

قدیری ابیانه با بیان اینکه ایران پاسخ محکمی به این حمله صهیونیستی‌ها خواهد داد، اضافه کرد: خون شهدای مدافع حرم پایمال نخواهد شد و دشمنان بدانند، ایران از نظام سوریه و حقوق ملتش مبنی بر حق حاکمیتشان دفاع می‌کند و هرگونه تجاوز و دخالت خارجی در این کشور محکوم کرده و به مقابله با آن می‌پردازد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها