مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان:

شهدا بهترین هنرمندان هستند و شهادت بهترین هنر است

«رسول کرمی» گفت: شهدا بالاترین هنرمندان هستند و شهادت نیز بهترین هنر است و شهید «سیدمرتضی آوینی» قبل از انقلاب ادبیات داستانی را به‌خوبی می‌شناخت و به هیچ وجه از خط ولایت عقب نشینی نکرد و همواره پشتیبان ولی فقیه بود.
کد خبر: ۲۸۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ - 12April 2018

شهدا بهترین هنرمندان هستند و شهادت بهترین هنر است

به گزارش دفاع پرس از همدان، «رسول کرمی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان در مراسم گرامی‌داشت روز «هنر انقلاب اسلامی»، با تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج هنرمندان، اظهار داشت: شهید آوینی کسی بود که در دوران دفاع مقدس به منظور تهیه گزارش و مستند در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر می‌شد و قبل از جنگ نیز فعالیت‌های فیلم‌برداری و تهیه مستند را انجام می‌داد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شهدا بالاترین هنرمندان هستند و شهادت نیز بهترین هنر است، اضافه کرد: شهید «سیدمرتضی آوینی» قبل از انقلاب ادبیات داستانی و هنرهای تجسمی را به‌خوبی می‌شناخت و به هیچ وجه از خط ولایت عقب نشینی نکرد و همواره پشتیبان ولی فقیه خود بود.

کرمی با اشاره به اینکه شهید آوینی هنر را به معنی واقعی و اصیل می‌شناخت و ما نیز باید به دنبال ادامه دادن راه این شهید والامقام باشیم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره در بیانات خود از هنرمندان یاد می‌کنند و خواستار این هستند که هنرمندان به دنیال خلق آثار هنری فاخر و انقلابی باشند، یعنی هنرمند باید زیبایی‌ها را نشان دهد و جهت‌گیری کار و اثر هنرمند نیز باید دقیق و درست باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنرمند باید معارف الهی را بداند و پیروزی‌های ملت خود را تدوین کرده و زبان رسای خود را در خدمت اسلام و انقلاب بیاورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار