فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

شهدا با ایثارگری، ذلت و حقارت را بر دشمن تحميل کردند

سردار محمد شاهرخی گفت: به لطف خداوند با ايثارگری شهدا، ما توانستيم دشمن را شكست دهيم و ذلت و حقارت را بر آن‌ها تحميل کنیم.
کد خبر: ۲۸۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ - 12April 2018

به گزارش دفاع پرس از قزوین، سردار «محمد شاهرخی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در جلسه ستاد کنگره سه هزار شهید استان قزوین که در سالن استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در هر برهه‌ای از تاريخ که كشور مواجه شد، فرزندان اين سرزمين تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا هم كشور ما و هم هويت دينی و ملی ما حفظ شود.

وی افزود: به لطف خداوند با ايثارگری شهدا، ما توانستيم دشمن را شكست دهيم و ذلت و حقارت را بر آن‌ها تحميل کنیم، اين به دست نيامد مگر اينكه در استانی مانند قزوين نزديك به 3000 نفر از فرزندان اين آب و خاك جان خود را تقديم كردند كه انقلاب اسلامی و هويت ملی و اسلامي باقی بماند و اين تكليفی را متوجه همه ما می‌کند قدردان زحمات اين فرزندان توانمند ميهن اسلامی باشيم و ياد و خاطره آن‌ها را زنده نگه داريم.

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: فرهنگی را كه شهدا ايجاد كردند فرهنگ ايثار، جهاد و شهادت بود که این فرهنگ باید در هر زمانی در میان جوانان و مردم کشور زنده باشد چرا که راه نجات و رستگاری در عمل كردن به اين فرهنگ است.

شاهرخی تصریح کرد: خدا را شاكريم كه در سال 97 اين توفيق را پيدا می‌کنیم كه کنگره سه زهرا شهید استان که برنامه‌ای بزرگ معنوي را اجرا كنيم قطعاً با انجام اين برنامه دعاي خير شهدا هم شامل حال انقلاب ما خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: شهدا، مربوط به همه ملت هستند، اين موضوع را موضع خود بدانيم و از تمام امكانات خود از جمله فیزیکی و فكري استفاده كنيم تا این کار بزرگ که متناسب با آن به تلاش زيادي نياز به نتیجه برسد و مورد قبول خداوند و شهدا قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار