ارشد آجا در استان قم:

ارتش به صورت مستمر برای امنیت نظام اسلامی تلاش می‌کند

سرهنگ «شمسعلی اسدی» گفت: ارتش با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده و به طور مستمر برای ارتقاء امنیت نظام اسلامی تلاش می‌کند.
کد خبر: ۲۸۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ - 17April 2018

به گزارش دفاع پرس از قم، سرهنگ «شمسعلی اسدی» فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و ارشد آجا در استان قم ظهر امروز در آستانه روز ارتش در دیدار فرماندهان یگان‌های ارتش در قم با آیت الله «سیدمحمدی سعیدی» امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) طی سخنانی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی با حمایت‌های رهبر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های مطلوبی رسیده و این مجموعه به صورت مستمر برای ارتقاء امنیت نظام اسلامی تلاش می‌کند.

وی از حماسه‌آفرینی‌های ارتش در دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: برخی نسبت به دستاورد‌های دهه‌های اخیر ارتش آگاهی مطلوبی ندارند به همین علت اظهار نظر‌های اشتباه را دنبال می‌کنند.

فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه (س) با تاکید بر اینکه ارتش آماده جانفشانی در مسیر ولایت فقیه است، عنوان کرد: نیرو‌های ارتش نیز همانند نیرو‌های سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی هستند و در صورت دریافت اذن رهبری و فرماندهی معظم کل قوا در خط مقدم جهاد حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی آمادگی روبه رو شدن با حرکت نظامی دشمن را دارد، مطرح کرد: دشمنان نسبت به توان نظامی ایران اسلامی آگاهی دارند به همین علت فقط به دنبال تهدید و گزافه‌گویی هستند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار