نماینده ولی فقیه در گیلان در جمع نیروهای مسلح:

روز ارتش روز اقتدار همه قوای مسلح است

حجت‌الاسلام‌ رسول فلاحتی با تأکید بر اینکه هیچ کشوری اجازه حمله نظامی به ایران اسلامی را نخواهد داشت، گفت: روز ارتش روز اقتدار همه قوای مسلح است.
کد خبر: ۲۸۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ - 18April 2018

روز ارتش روز اقتدار همه قوای مسلح استبه گزارش دفاع پرس از رشت، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح اظهار داشت: روز ارتش روز دلاورمردانی در دریا، هوا و زمین است که در جنگ نابرابر با دشمن، اقتدار و ابهت جمهوری اسلامی را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه روز ارتش روز اقتدار همه قوای مسلح است، افزود: بر همه ما مایه فخر است که در کشور سپه‌سالارانی را داشتیم که توانستند در مقابل دشمن بایستند و این انقلاب را به دست  ما و آیندگان بسپارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به فعالیت ارتش در جمهوری اسلامی گفت: ارتش در عرصه درون‌سازمانی در راستای تقویت بنیه‌های اعتقادی و ولایتمداری و در عرصه برون‌سازمانی در بخش‌های زمینی، هوایی و دریایی با اتکا به نیروهای توانمند و خردمند در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستادگی کرده است.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی در سایه رهبر کبیر و رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب توانسته مسیر انقلاب را هدایت کند، خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در جهان این فخر را دارد که هیچ قدرتی توانایی مقابله با ایران را نداشته و نخواهد داشت.

فلاحتی با بیان اینکه اکنون از سوی هیچ قدرتی اجازه حمله نظامی به ایران داده نمی‌شود، تصریح کرد: با توجه به اقتدار نظامی ایران در استحکام و دفاع ملی لازم است نیروهای مسلح در بخش جنگ نرم نیز مقتدرانه حاضر شده و از کیان و اعتقادات ملی و مذهبی ما دفاع کنند.

وی در پایان افزود: امروز بخش زیادی از وظیفه دفاع از ارزش های والای اسلام، انقلاب و نظام بر دوش دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی است که توفیقات روز افزونشان را از درگاه خداوند متعال داریم و یاد و نام شهدای گرانقدر این نظام را گرامی می داریم و به ساحت مقدسشان سلام و دورد نثار می کنیم.

خاطر نشان می شود، رژه نیروهای مسلح مستقر در استان گیلان صبح امروز به مناسبت روز ارتش با حضور مقامات کشوری و لشکری در رشت برگزار شد. در این مراسم نیروهای نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گیلان از مقابل جایگاه مسئولان در پارک ملت رشت رژه رفتند. همچنین واحدهای لجستیک و بخشی از توان رزمی و نظامی نیروهای مذکور در مراسم امروز به نمایش در آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها