دیدار پیشکسوتان ارتش با امام جمعه یزد + تصاویر

به مناسبت 29 فروردین ماه روز ارتش، فرماندهان، بازنشستگان و پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران با امام جمعه یزد دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۲۸۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ - 18April 2018

به گزارش خبرنگار  دفاع پرس از یزد، جمعی از فرماندهان، بازنشستگان و پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 29 فروردین ماه روز ارتش امروز با آیت‌الله سید محمد ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست که جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان نیروی هوایی، نیروی دریایی و پدافند هوایی ارتش حضور داشتند، آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: ارتش با نفس گرم امام خمینی و حمایت ایشان به عرصه ظهور رسید و بعد از آن همیشه این مردان فداکار در خدمت مردم و نظام مقدس اسلام بوده اند.

وی با یاد از شهید صیاد شیرازی ادامه داد: پیشکسوتان و بازنشستگان بودنند که در 8 سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و اکنون باید برای جوانان امروز نماد و الگو باشند.

امام جمعه یزد به حضور ارتش در میادین صنایع نظامی اشاره کرد و بیان داشت: ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح در پیشرفت صنایع نظامی کشور حرکت ها و تولیدات خوبی را داشته است.

آیت‌الله ناصری ادامه داد: پیشکسوتان ارتش زبان گویای جامعه هستند و مسئولین هر چه در توان دارند باید برای این قشر زحمت‌کش انجام دهند.

سرهنگ «سید حسین غضنفری» رئیس کانون پیشکسوتان ارتش یزد و همچنین سرهنگ «محمد دشت‌آبادی» فرمانده گروه پدافند هوایی یزد گزارش کامل و جامعی از روند کارشان به امام جمعه یزد ارائه کردند.

در پایان جلسه لوح یادبودی از طرف پدافند هوایی یزد و بیمه حکمت صبا تقدیم حضور آیت الله ناصری امام جمعه یزد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار