فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی:

ارتش تعهد خود را به رهبری و ملت شریف ایران ثابت کرده است

امیر «حمزه بیدادی» گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تعهد خود را به رهبری و ملت شریف ایران در میدان عمل با خون جوانان خود ثابت کرده است.
کد خبر: ۲۸۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ - 18April 2018

ارتش تعهد خود را به رهبری و مردم ملت شریف ایران  ثابت کرد استبه گزارش دفاع پرس از قزوین، امیر «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی برگزار شد با تبریک این روز و تقارن آن با ماه مبارک شعبان، اظهار داشت: 29 فروردین یادآور بصیرت عمیق و تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و نمایانگر پیوند ناگسستنی بین ارتش، رهبری و ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی افزود: نام‌گذاری این روز مبارک نشان از آینده نگری آن پیر فرزانه بود که در واقع این نام گذاری یک نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار ارتش و تولدی دیگر برای ارتش جمهوری اسلامی ایران بود. ارتش جمهوری اسلامی ایران تعهد خود را به رهبری و ملت شریف ایران در میدان عمل با خون جوانان خود ثابت کرده است و تا امروز دوران پر فراز و نشیبی را طی کرده و در طول سال‌های انقلاب ارتش آزمون‌های متعددی را پشت سر نهاده و توانسته است از آنها با موفقیت بیرون بیاید.

فرمانده لشکر 16 زرهی تصریح کرد: امروز جایگاه برجسته ارتش و نیروهای مسلح کشور در سطح منطقه و جهان بر کسی پوشیده نیست، ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح تحت فرماندهی و زعامت ولی امر مسلمین جهان به‌ عنوان یک بازوی قدرتمند و پرتوان و قابل اعتماد آماده جانفشانی و حراست از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی جمهوری اسلامی ایران است.

امیر بیدادی عنوان کرد: نقش ارتش در پیروزی انقلاب، در سرکوبی ضد انقلابیون در ابتدای انقلاب، در غائله‌ی کردستان و در طول هشت سال دفاع مقدس و در دوران بعد از آن بر کسی پوشیده نیست.

وی بیان کرد: ارتش همواره تلاش می‌کند تا با خودکفایی، ارتقاء توان رزمی و اشاعه معنویت در بین کارکنان خود و تربیت یک نیروی انسانی کارآمد و متعهد و به‌روز کردن سازمان و تجهیزات و متناسب سازی آن با تهدیدهایی که در اطراف مرزهای ما است امنیت و آرامش را برای مردم کشور عزیزمان به ارمغان بیاورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به دشمنی‌های علنی که برخی از همسایه‌های سر سپرده نسبت کشورمان دارند و ناآرامی‌هایی که در سطح منطقه وجود دارد، نیروهای مسلح و قدرتمند ما به‌خصوص ارتش قهرمان با توکل بر خدا و تحت فرماندهی ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای عزیز با تکیه بر تخصص جوانان خود توانسته با وحدت و هماهنگی با سپاه قهرمان، نیروی انتظامی مقتدر و بسیج و سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) یک امنیت پایدار و بستری مناسب برای توسعه و ارتقاء کشور به وجود آورد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار