استاندار لرستان:

امروز ارتش ایران یکی از پاک‌ترین و مقتدرترین ارتش‌های دنیا است

استاندار لرستان ارتش کشور را یکی از پاک‌ترین و مقتدرترین ارتش‌های دنیا برشمرد.
کد خبر: ۲۸۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ - 18April 2018

امروز ارتش ایران یکی از پاک‌ترین و مقتدرترین ارتش‌های دنیا استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «سیدموسی خادمی» امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح لرستان که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی در بین نهادهای مختلف در نظام جمهوری اسلامی یکی از پاک‌ترین دستگاه‌هاست که این امر برای ملت ما یک افتخار است.

وی با بیان اینکه ارتش همچنان مقتدرتر و پاک‌تر در خدمت مردم و انقلاب است افزود: ارتش باید تمامیت ارضی کشور را حفظ کرده، حافظ استقلال ایران و نظام بوده و وطایف خود را با اقتدار ادامه دهد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ارتش علاوه بر وطایف ذاتی خود در حوادث نیز به کمک مردم می‌شتابد، عنوان کرد: امام(ره) نقطه عطفی را در تاریخ دفاعی کشور ایجاد کرد که آن تصمیم‌گیری برای احیاء ارتش بود و در آن ایام خیلی‌ها می‌خواستند که ارتش را حذف و آن را منحل کنند، اما امام خمینی بر این باور بود که بدنه ارتش ایران یک بدنه انقلابی پاک، میهن‌دوست و مذهبی است.

وی با یادآوری اینکه در آن روزها که حمله به این بدنه شروع شده بود، امام خمینی از آن دفاع می‌کرد، عنوان کرد: امام خمینی این قوا را حفظ کرده و به آن بها داد و خیلی زود هم جواب این اقدامات خود را گرفت و ارتش نیز در دفاع مقدس به خوبی خود را نشان داد. این تدابیر امام در حفظ ارتش در ادامه تدابیر رهبر فرزانه انقلاب ادامه دارد و امروز ارتش ما از مقتدرترین و پاکترین ارتش‌های دنیا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار